_S|ndre^ Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Har et Cadence WildBeast 15" element som jeg har lyst å montere "feil" vei i en kasse. Men diodene mine fungerer ikke.. forrige eier sier han pøset på for høg spenning på dem. Så er det noen som driver noen form for reparasjon av noe slikt ? Takknemli for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 bytte dioder er eneste mulighet. visst det er lysdioder du tenker på nå? Siter 2002mod E46 320 M-Sport2 ESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet Desember 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Originally posted by CrZyWiz bytte dioder er eneste mulighet. visst det er lysdioder du tenker på nå? Lysdiodene jeg tenkte på ja. Hvem kan bytte dioder da ? Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Du selv visst du har litt loddeskills...evnt så kan du få kjøpt dioder og dra til en tv\radio reperatør å betale han noen kroner for å bytte de for deg. Siter 2002mod E46 320 M-Sport2 ESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet Desember 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Takk for svar! Beklager at jeg bommet på plasseringen av denne tråd. Kjøp og salg ble da vell litt feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg