Gå til innhold

Uvanlig sivilpolitibil i Follo ( Nesodden )

Ranger emnet

Jens

Anbefalte innlegg

Originally posted by ehrnst

btw: en kompis av meg dreit ut den kvinnelige føreren av denne bilen for en liten stund siden når han var på statoil, nesodden for å fylle. han så at dama parkerte rett foran pumpa (ved inngangen for de kjente) da gikk han ut av bilen å sa: " du frue, selv om du er snut, så betyr ikke det at du kan blokkere hele stasjonen når du skal inn å kjøpe pølse & cola! vennligst se å flytt det nazi-stålet ditt, får jeg skal nemlig ha BENSIN!" resultatet ble at hu blei helt rød i trynet å spant ut fra stasjonen, uten pølse. og alle de andre kundene begynte å le, som de samtidig fikk vite om at det var politibil. og den er jo ikke veldig kjent:)

HAHAHAHA, Elsker sånt! NICE, flere sånne takk;) :D

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Originally posted by B.T.i

Det som slår meg er hvorfor dem ikke bruker vanligere biler enn f,eks siste modell av Mondeo?

Hvorfor ikke en Golf2 eller en 240?

Bare bra for oss da:D

Da jeg var å hente en kammerat ved hotel Opra (Oslo) i helgen, stod det en uniformert Volvo 240 utenfor politistasjonen der... :rolleyes: :D

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CrZy_T

Tipper plassen er største grunnen til at de ikke bruker Golf 2, samt at den sannsynligvis ikke er så veldig behaglig å kræsje i.

Jeg tenkte mer på det å velge en mer vanlig bil enn Mondeo, hvis målet deres er å være litt mer anonyme som Politi:)

Ikke mange som tenker "Sivilpurk" når dem ser en gammel Golf2 eller en 240..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ehrnst

btw: en kompis av meg dreit ut den kvinnelige føreren av denne bilen for en liten stund siden når han var på statoil, nesodden for å fylle. han så at dama parkerte rett foran pumpa (ved inngangen for de kjente) da gikk han ut av bilen å sa: " du frue, selv om du er snut, så betyr ikke det at du kan blokkere hele stasjonen når du skal inn å kjøpe pølse & cola! vennligst se å flytt det nazi-stålet ditt, får jeg skal nemlig ha BENSIN!" resultatet ble at hu blei helt rød i trynet å spant ut fra stasjonen, uten pølse. og alle de andre kundene begynte å le, som de samtidig fikk vite om at det var politibil. og den er jo ikke veldig kjent:)

det der høres nesten ut som anders..hehe :) må nesten være han!! hehe

bra han sier fra da!! skal være slik.. greit de tror de eier verden disse up-snutane.. men vi ska nok få de ned på jorden igjen ja.. bare passe på å bruke ord som ikke kan virke støtende.. ei heller gjøre det mens de ligger etter deg med blå lysa på i 150 i 50 sona..hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider