Gå til innhold

Min nye golf

Ranger emnet

Housey

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

LOL, finnes ikke chip til 1.8 motorene å det gjør det heller ikke til 8v og 16v GTI motorene....grunnet MEKANISK innsprut derfor ingen hjerne og plassere chippen i! Og du får ikke noe effekt ut av effekt anlegg eller innsatsfilter!

97. BMW 520iA.

86. Ford Sierra 2.0 ombyggd til IS med 2.9i motor - OMP, Grayston.

92. VW Golf 2 1.6 TDSI.

78. Mitsubishi Galant Colt Sigma 1600.

80. Range Rover Classic 3.5 V8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

G60 bredding er tøfft! bredt å fint!

bilen får en mean look med det.. hehe

gjorde hvertfall 2rn je hadde

Men G60 bredding er ikke tøft når hjula står innafor kanten. De må gå kant-i-kant for at det skal bli tøft!

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL, finnes ikke chip til 1.8 motorene å det gjør det heller ikke til 8v og 16v GTI motorene....grunnet MEKANISK innsprut derfor ingen hjerne og plassere chippen i! Og du får ikke noe effekt ut av effekt anlegg eller innsatsfilter!

Feil! De siste 1,8 motorene på Golf2 ble levert med monojet innsprut/MonoJetronic og kan derfor chippes, om det er hensiktsmessig er en annen sak.. Blir samme leksa på Golf3 som da jeg har..

Dan: Bilen ser bra ut, men fjern hengerfestet...

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye ris og ros her. mest ris...

kan nevnes det at G-breddere er alt bestilt.. mulig det er GTI breddere, (det heter i følge autospar GTI breddere med skjørter så... jaja

hengerfestet skal bort, men siden jeg skal flytte den 27mai, så velger jeg og ha det til da!

senk skal det også bli!.. tipper 60/60 blir bra.. er også mulighet for kjøp av spacere. så det skal nok bli bra ser dere!

Takk For all ris og ros! kurrant og få

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider