Quicksilver Skrevet Januar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2003 Hallo. Da har vi vært en hel dag på messen her i Tokyo, Det er helt ubeskrivelig.. det er så sinnsykt stort.. tippe ca 3 ganger lillestrøm messen med kun sinnsykt trimmede biler. favoriten som vi fant i den første av 3 sinnsykt stor haller var en R34 GT-R som allt av stål karosseri var kuttet bort å skiftet til carbon.. helt ubeskrivelig hehe.. vi koser oss her nede (Meg og Supra Tommy) Nå fant ikke jeg det programmet som jeg trengte för å få bilder over i fra kamera til pc før jeg dro seff men jeg skal se hva jeg får til i løpet av morgendagen.. Hvis noen har/finner driveren til Nikon Coolpix 880 så mail det til meg så legger jeg ut bilder med en gang (tok ca 150 bilder i dag) Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Januar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2003 Mailadr.? Du er jo på nett, last ned her: http://www.nikon-euro.com/nikoneuro2/download/Download_112g.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Januar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2003 Noen som er heldige... bare ca 20 kalde her.... :( Og vil heller se på biler og damer enn å jobbe..... Uff, misunner dere. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Januar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2003 Originally posted by borabora Noen som er heldige... bare ca 20 kalde her.... :( Og vil heller se på biler og damer enn å jobbe..... Uff, misunner dere. Enig. Jag är jävligt svartsjuk iaf! Heldigvis får vi se bilder ;) :rolleyes: Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Assman Skrevet Januar 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2003 Rice & Curry..!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg