mihkku Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Personlig så liker jeg Macrom sine, de er garantert NR.1 på lyd. Har aldri hørt bedre lyd komme ut av noen frontset, helt klokkerent. I min bil så har jeg Infinity Kappa 7.5" frontset, hvor disse klarer å yte 300w! Bassen er det beste jeg noen gang har hørt komme ut fra de småe høytalerene, men lyden er ikke på langt nær så fin som Macrom har. SKREV JEG: Rockford Kappa frontsettene koster vel rundt 3000,- mens Macrom sine rundt 5000,-. Mente Infinity Kappa... Hoho... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Ja det er sant autod.Skal man gå bananas så får en gjøre det litt stil.:D :D :D :D Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Originally posted by mihkku Personlig så liker jeg Macrom sine, de er garantert NR.1 på lyd. Har aldri hørt bedre lyd komme ut av noen frontset, helt klokkerent. I min bil så har jeg Infinity Kappa 7.5" frontset, hvor disse klarer å yte 300w! Bassen er det beste jeg noen gang har hørt komme ut fra de småe høytalerene, men lyden er ikke på langt nær så fin som Macrom har. Rockford Kappa frontsettene koster vel rundt 3000,- mens Macrom sine rundt 5000,-. Macrom sine var skikkelig gode når Morel stod for produksjonen, nå er dem rimelig standard greier. Ikke det at jeg mener det er dårlig, det var bare i en bedre possisjon når Morel stod for OEM produksjon av høyttalerne dems etter min mening. For å gjenta meg selv til det kjedsommelige: ET ELEMENT KAN IKKE YTE WATT, det er en forbannet PASSIV komponent!!!!!!! Det kan da umulig være så vanskelig å forstå:D :D ;) ha ha ha mvh Glenn (den frustrerte;) ;) ) Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Hadde 2002mod i bilen min, lånte av en kompis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Originally posted by Golf4 Ja det er sant autod.Skal man gå bananas så får en gjøre det litt stil.:D :D :D :D Helt enig!!!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Ser du har fått tips på både Focal og Morel. Personlig ville jeg helt klart valgt Morel. Primært på bakgrunn av en overlegen diskant sammenliknet med Focal. JL Audio sine komposett kjenner jeg ikke. Ellers har undertegnede et par spennede ting i kommingen fra SS også. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Du med din forum kompetanse Mr. SQ og aldri vært borti JL Audio men velger bort Focal av att diskantene til Morel er overlegne. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: snodig. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Originally posted by Golf4 Du med din forum kompetanse Mr. SQ og aldri vært borti JL Audio men velger bort Focal av att diskantene til Morel er overlegne. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: snodig. Sjansen til å teste JL audio komposett har liksom aldri bydt seg utrolig nok. Noen ganger blir det bare slik. Selv syntes jeg Morel sine diskanter er overlegne Focal sine. Focal har laget noen gode mellomtoner og basser opp igjennom, men jeg har aldri blitt fortrolig med diskantene dems. Syntes rett og slett dem er for dårlige. Men det er min personlige mening. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Kjære Mr.SQ. Det jeg liker ved dine innlegg er att de er basert på ærlighet. Håper å se bilen din på Emma iår.;) ;) :D :D Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Originally posted by Golf4 Kjære Mr.SQ. Det jeg liker ved dine innlegg er att de er basert på ærlighet. Håper å se bilen din på Emma iår.;) ;) :D :D He he, det viktigste er at folk vet hvor dem har meg. Vel, min private bil må det nok ventes hvertfall 1,5 år på. Har verken tid eller kapital til å starte på det prosjektet enda. Bilen som kommer skal bygges av meg og representere firmaet, så det blir jo samme greia. Vi får bare sattse på at resultatet blir som ønsket. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Originally posted by MacSi Har du 7 liters kasser i dørene?! :eek: Har du bilder av akkurat det fra bygge perioden? :) Edit: Fant en artikkel om bilen din.. hehe De i kickpanelene som har store kasser? Men er uansett interessert i bilder av den kassebyggingen om du vil dele med deg? :) http://img.photobucket.com/albums/v211/autod/hy_36.jpg http://img.photobucket.com/albums/v211/autod/hy_21.jpg her er et par bilder..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg