lars-frr Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Nå er pluteselig fuskingen og kaldstart problemene tilbake ;( Helt latterlig ass. Etter forrige motorvask gikk bilen som en pølse , ble fortalt at det var vann i fordelern. Tørket der og problemet forsvant . Nå har jeg ikke tatt motorvask , men problemet har kommet tilbake.. Mer vann i fordelern ? Det som er rart med bilen nå .. Fusking da motor er kald Rar respons på gassen ,, nuggete Kommer rally lyd fra potta :) Kommer knittre lyder hele tiden , vanligvis kun på pådrag.. Motor "slukner" når det er kald ved lys kryss o.l En annen ting som er irriterende..STEREO anlegget funker ikke lenger ,, vetta f hvorfor .. Sluttet bare plutselig å funke da jeg kjørte .. Er det kulda som har gjort skade ? har sjekket alle kbaler , der er alt som det skal .. Tips folkens .. Parkerer bilen etter jul ass , bil + vinter =kebab med annanas.. Begynne å få bilen fin til sommer n:) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi coupe Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 har kun ei enkel løsning på motoren din.... kjøp min gti motor komplett startklar....til et par tusen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Desember 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Gidder ikke det når mn har gått 99 000 km ;) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Sitat Originally posted by audi coupe har kun ei enkel løsning på motoren din.... kjøp min gti motor komplett startklar....til et par tusen Hmmmm, gti16v eller?? med girkasse? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Desember 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Bump .. Kan det være kondens som gjør at bilen ikke er gladi vinteren ? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Sitat Originally posted by lars-frr Bump .. Kan det være kondens som gjør at bilen ikke er gladi vinteren ? prøv da vell!! koster 15spenn på bensinstasjonen!! Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Sitat Originally posted by lars-frr Nå er pluteselig fuskingen og kaldstart problemene tilbake ;( Helt latterlig ass. Etter forrige motorvask gikk bilen som en pølse , ble fortalt at det var vann i fordelern. Tørket der og problemet forsvant . Nå har jeg ikke tatt motorvask , men problemet har kommet tilbake.. Mer vann i fordelern ? Det som er rart med bilen nå .. Fusking da motor er kald Rar respons på gassen ,, nuggete Kommer rally lyd fra potta :) Kommer knittre lyder hele tiden , vanligvis kun på pådrag.. Motor "slukner" når det er kald ved lys kryss o.l En annen ting som er irriterende..STEREO anlegget funker ikke lenger ,, vetta f hvorfor .. Sluttet bare plutselig å funke da jeg kjørte .. Er det kulda som har gjort skade ? har sjekket alle kbaler , der er alt som det skal .. Tips folkens .. Parkerer bilen etter jul ass , bil + vinter =kebab med annanas.. Begynne å få bilen fin til sommer n:) akkurat det samme føkkings problemet har jeg og... KLIKKER mentalt snart! får ikke kjørt forbi en mopedbil en gang jo.. :-s :-s Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 gammel forgasserbil..trenger ikke si mer enn det :rolleyes: prøv å fyll helt full tank engang å se om problemet er der da! tipper på kondens jeg og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Desember 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Jeg har 1.8 injection Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Sitat Originally posted by vwgolf2 gammel forgasserbil..trenger ikke si mer enn det :rolleyes: prøv å fyll helt full tank engang å se om problemet er der da! tipper på kondens jeg og fyllt FLEEERE fulle tanker ;) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Sitat Originally posted by lars-frr Jeg har 1.8 injection prøv STP injection cleaner kjøper det på bensinstasjonen Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi coupe Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 er den hel den gummikladden mellom innsug og forgasser/insprutenhet(monopoint)??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawk1 Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 "Rallylyden" du beskriver spesiellt under pådrag kan virke veldig som om den ikke fyrer på alle sylinderne. Når det kommer til nykkingen på gassen har jeg samme problemet og symptomene dine høres akkurat lik ut som mine. Jeg har prøvd kondensfjerner uten å lykkes. Vil prøve å finne feilen på min egen, så kan jeg poste noen tips her underveis hvis jeg kommer på noe. Siter Golf II 1,8 syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Desember 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Kan nesten virke som den ikke tenner på alle sylinderene .. Men hva er det da som må skrus på .. skal prøve kondes fjerne imorgen Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pelsen Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Når jeg fyller på kondensfjærner i tanken, må jeg altid bruke kondensfjærner hvergang jeg fyller bensin? Har hørt noe snakk om det der.. Siter Cya in my sigth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg