Gå til innhold

Vinterdritten er tilbake

Ranger emnet

lars-frr

Anbefalte innlegg

Nå er pluteselig fuskingen og kaldstart problemene tilbake ;( Helt latterlig ass. Etter forrige motorvask gikk bilen som en pølse , ble fortalt at det var vann i fordelern. Tørket der og problemet forsvant . Nå har jeg ikke tatt motorvask , men problemet har kommet tilbake.. Mer vann i fordelern ?

Det som er rart med bilen nå ..

Fusking da motor er kald

Rar respons på gassen ,, nuggete

Kommer rally lyd fra potta :) Kommer knittre lyder hele tiden , vanligvis kun på pådrag..

Motor "slukner" når det er kald ved lys kryss o.l

En annen ting som er irriterende..STEREO anlegget funker ikke lenger ,, vetta f hvorfor .. Sluttet bare plutselig å funke da jeg kjørte .. Er det kulda som har gjort skade ? har sjekket alle kbaler , der er alt som det skal ..

Tips folkens ..

Parkerer bilen etter jul ass , bil + vinter =kebab med annanas.. Begynne å få bilen fin til sommer n:)

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by lars-frr

Nå er pluteselig fuskingen og kaldstart problemene tilbake ;( Helt latterlig ass. Etter forrige motorvask gikk bilen som en pølse , ble fortalt at det var vann i fordelern. Tørket der og problemet forsvant . Nå har jeg ikke tatt motorvask , men problemet har kommet tilbake.. Mer vann i fordelern ?

Det som er rart med bilen nå ..

Fusking da motor er kald

Rar respons på gassen ,, nuggete

Kommer rally lyd fra potta :) Kommer knittre lyder hele tiden , vanligvis kun på pådrag..

Motor "slukner" når det er kald ved lys kryss o.l

En annen ting som er irriterende..STEREO anlegget funker ikke lenger ,, vetta f hvorfor .. Sluttet bare plutselig å funke da jeg kjørte .. Er det kulda som har gjort skade ? har sjekket alle kbaler , der er alt som det skal ..

Tips folkens ..

Parkerer bilen etter jul ass , bil + vinter =kebab med annanas.. Begynne å få bilen fin til sommer n:)

akkurat det samme føkkings problemet har jeg og... KLIKKER mentalt snart! får ikke kjørt forbi en mopedbil en gang jo.. :-s :-s

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Rallylyden" du beskriver spesiellt under pådrag kan virke veldig som om den ikke fyrer på alle sylinderne. Når det kommer til nykkingen på gassen har jeg samme problemet og symptomene dine høres akkurat lik ut som mine. Jeg har prøvd kondensfjerner uten å lykkes. Vil prøve å finne feilen på min egen, så kan jeg poste noen tips her underveis hvis jeg kommer på noe.

Golf II 1,8 syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider