Gå til innhold

Vinterdritten er tilbake

Ranger emnet

lars-frr

Anbefalte innlegg

Rens fordeler, prøv evt å skifte plugger \ pluggkabler (hvis de ikke er nye da..) Kanskje skifte fordelerlokk og rotor? Jeg har ikke så innmari peil, men jeg vet hva bekjente har gjort for å få vekk problemer som høres like ut som dine! Kondensfjerner kan være en ting det og, prøv litt forskjellig. Kanskje du blir en erfaring eller 2 rikere.

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyllte på STP injection cleaner ,, føler at det hjaøp ganske mye .. I hvertfall etter å ha kjørt et stykke så ble bilen helt fin, turtellern lå død på 800 omd på tomgang . Blir spennede og se hvordan den er når motoren er kald ..

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Nå har jeg prøv Injection cleaner og kondensfjerner ,, det hjalp ikke .. Bilen går som sagt bra når den er varm , men når den er kald er skada.. Jobber mye omdagen så har ikke mye tid til mekking , men kunne tenke meg å få fikset dette .. Begynner å bli lei av det .. Flere tips ?

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by lars-frr

Nå har jeg prøv Injection cleaner og kondensfjerner ,, det hjalp ikke .. Bilen går som sagt bra når den er varm , men når den er kald er skada.. Jobber mye omdagen så har ikke mye tid til mekking , men kunne tenke meg å få fikset dette .. Begynner å bli lei av det .. Flere tips ?

AKKURAT det samme er det på min! Er DRITT lei for å si det mildt, går konge når den er varm, men sliter litt på høyt turtall og..

En som fortalte meg at det nok var tenningsfeil.. så.. BIL TIL SALGS! :P

Je hater å mekke.. sett meg lei.. hehe.. blir en luggum 3r nå. :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme driten her , når jeg starter bilen , og det har vært minusgrader ute kvelden før , så starter den og gå på litt under 1000 rpm ! vist jeg lar den stå helt stille uten å røre gassen så slåkner den .. etter 2 minutters kjøring er alt bra , humm , kan ikke være noe gale med choken da ? skal jo automatisk gå oppi en 2000 rpm elns

Golf G60 1991

x Golf GTI 16 V - 1988

x Golf GL 1.8 - 1985

x Derbi sm - 2002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RoBeRt0

samme driten her , når jeg starter bilen , og det har vært minusgrader ute kvelden før , så starter den og gå på litt under 1000 rpm ! vist jeg lar den stå helt stille uten å røre gassen så slåkner den .. etter 2 minutters kjøring er alt bra , humm , kan ikke være noe gale med choken da ? skal jo automatisk gå oppi en 2000 rpm elns

alt jeg veit at nå er je dritt lei.. :P hehe.. så jeg kvitter meg med min, selges i deler elns.. ingen har ennå budt det jeg vil ha for den, bare sykt under ASSHOLES! heehe

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har samma vinterdritt problemet jeg også. når motoren er kald. må jeg gi ekstra gass for å ikke kvæle motoren når jeg setter i gang. er jo automat choke på den, så kan det være at den gir motoren for mye bensin så den ikke klarer å svelge unna? er vel litt rart det også for vil vel tro at det er det returslangen er til

- 00 Audi A4

- 86 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider