jørgen-sp Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 trenger en ny front til kadetten min! noen som har det,el veit hvor man kan få kjøpt det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett c kongen Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 trenger du frontbox???? eller hele dritten??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgen-sp Skrevet Desember 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 trenger alt nedenfår grillen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett c kongen Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 jeg vet om en som har front box.... helt ny og rød i farge.... tror han snakket om ca 2500 for den.... 1,2 front box... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgen-sp Skrevet Desember 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 front box? er det hele fronten el? hva er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Originally posted by kadett c kongen jeg vet om en som har front box.... helt ny og rød i farge.... tror han snakket om ca 2500 for den.... 1,2 front box... før eller etter '78 ? Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett c kongen Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 før eller etter 78? det er en 79 mod front box... muligens jeg miss forstår mmen er sikke skille i 76??? runde/firkantete lykter??? eller tar jeg feil noe sted....... da beklager jeg sterkt mvh meg ps GOD JUL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett c kongen Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Originally posted by jørgen-sp front box? er det hele fronten el? hva er det? front box er alt foran... hele metallet der lykter sitter og der fanger sitter etc.... hvis du skal ha det under lyktene så er det front box du skal ha.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Fikk både firkanta og runde lys fram til -78 modeller, etter 78 kun firkanta. Runde lykter satt bare på billig modellene av kadett c. Kadett 73-77 Runde: Kadett 73-77 Firkanta: Kadett 78-79 Kun firkanta: Håper det oppklarte litt. GOD JUL :) Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett c kongen Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 heheh ok da fikk jeg svar... er ikke det inge sin cossi kadett??? den røde som ligger litt breit??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 det sitter cosworth motor i den røde ja. 1.2 frontboks har store vinger til liten radiator, 1.6 boks har til store typen radiator. tillogmed 77 så har du blinklys nede så frontplata har feste til blinklys og annen lykteinnfesting til hoved lyktene enn 78 og 79. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgen-sp Skrevet Desember 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 jeg trenger til en 78 mod! firkanta lykter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 runde og firkanta lykter har samma front, eneste skille er med blinklys oppe og nede. du ska ha nye fronten med andre ord ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgen-sp Skrevet Desember 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 jepp! er ikke noe som veit om det går ann å få kjøpt helt ny front et sted a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 vet noen har kjøpt det på opel, men tviler på dem skaffer fler. du må mase på dem så dem leter opp en i tyskland eller åssen det blir. prislappen er på rundt 3k. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg