jørgen-sp Skrevet Desember 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 oki! er ingen her som skal selge en brukt da? trenger det til prosjektet mitt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett c kongen Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 som sagt kan jeg skaffe en.... jeg vet at den ikke er solgt og vet at han skal ha CA 2500 kr for den.... budene starter på 2500 da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Originally posted by joppa vet noen har kjøpt det på opel, men tviler på dem skaffer fler. du må mase på dem så dem leter opp en i tyskland eller åssen det blir. prislappen er på rundt 3k. 3643 kr for og være nøyaktig, kjøpte i august, aner ikke om Opel skaffer flere... Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg