L-J Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 nice :D liker den godt! gleder meg til å se at du har farget den! :) Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 http://img.photobucket.com/albums/v386/sInnzYk/blabla.jpg Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 nå håper eg faen du er takknemlig! mye av de strekene (ikke lanskapstrekene) er laget etter min hukomelse over hvor strekene går pga jævla mørkt og dårleg kvalitet på bilder når du zooma nærme var ikke langt fra å gi opp med en gang... Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 hehe :D jævla nice :P takker så meget :P *tOzah* hehe Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 hvorfor ville du ha noen andre til å gjøre det sInnzYk? jeg har da sett at du har modda litt rundt hjørnet... :D Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 hehe.. har aldri prøvd på dette før :P så j er litt nabb :P hihi.. oxo har d noe med at j ik gadd :P hehe... Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 hehe lating :P Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Fete tegninger! Hadde vært evig takknemlig om noen kunne laget en bra cartoon av dette bildet her: http://www.racetin.no/diverse/IMG_2422.JPG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg