Gå til innhold

Diesel eller bensin?

Ranger emnet

Javel

Anbefalte innlegg

Originally posted by groenn

Den andre er 64 hk.

Kjøp diesel, så får du solgt den igjen senere. Den 64 hk, er ikke det SDI? Tidligere hadde de i hvertfall 1,9 SDI med 64 hk, og 1,9TDI med 90 hk. Tdi har Turbo, mens Sdi Suger (haha)

Hester er én ting, moment er noe annet. Den med turbo vil føles ganske så overlegen den uten.

(forutsatt at det fortsatt er 1,9 med/uten turbo).

-fS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Har kjøpt denne:

Bil: Volkswagen Caddy 1,9TDI 90HK VARE

Årsmodell: 2002

Int.nr.: 121997

KM: 22500

Pris: SOLGT

Farge: indiablå

--------------------------------------------------------------------------------

Selgers beskrivelse av bil

Meget pen VW Caddy 1.9 TDI vare. 90 HK! Indiablå metallic.servostyring, Hengerfeste, vinterhjul m/pigg, kollisjonsputer, justerbart ratt, setevarmer, radio/cd Utstyr:

66641980.jpg

Annonsen er fjernet, den var priset til kr 105000. Jeg fikk den for kr 99000 med min 83 mod Mazda innbytte og årsagiften (ikke inkl i prisen) og full service på kjøpet.

Ok kjøp? Føler meg hvertfall passelig fornøyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt denne:

66641980.jpg

Annonsen er fjernet, den var priset til kr 105000. Jeg fikk den for kr 99000 med min 83 mod Mazda innbytte og årsagiften (ikke inkl i prisen) og full service på kjøpet.

Ok kjøp? Føler meg hvertfall passelig fornøyd

Aner ikke om prisen er grei, men de må da gå ganske greit? Jeg ble faktisk dratt av en sånn her om dagen. Riktignok hadde jeg et helt flyttelass baki, og han fikk litt forsprang, men allikevel... Føler meg ganske sikker på at den var chippet. Skal jo ikke være noe problem å få 130hk+ ut av dem.

-fS

Lenke til kommentar
Del på andre sider