Gå til innhold

S: VW GTI 16v m/webrer

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by scirocco

Motor selges komplett, gassere brukt 7mnd. grenrør 1mnd.

Har bud inne 8000.-

Det her er ikke akkurat dyrt da.. Kanskje dyrt for noen som ikke vet hva det er snakk om, men jeg har akkurat handla meg webere og grenrør til min 8v.. Hadde jeg kjøpt dette hadde det vært billigere for å si det sånn... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Baldrick

Legger ut for en kammerat:

Selger 1.8 16v PL motor med helt nye Webrer 45mm, nytt supersrint grenrør , overhalt topp, knust fordeler og oljekjøler

Selges høystbydene over 8000.- ( dette er billig)

Ser at det er knust foredeler og oljekjøler;

Pris på disse delene nye da?

Er ellers motoren komplett slik at det kun er å montere den?

Skal i såfall ha den i golfen, men da trenger jeg vel nye spindler så jeg får ventilerte skiver framme og bak, girkasse følger dette med? Er ikke så heftig innto det der med motorbytte så trenger litt info om hva mer enn det du selger jeg trenger;)

Legg meg gjerne til i MSN om du har dette så kan vi ta en prat;)

Omega A - 16v Turbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pilsen

Ser at det er knust foredeler og oljekjøler;

Pris på disse delene nye da?

Er ellers motoren komplett slik at det kun er å montere den?

Skal i såfall ha den i golfen, men da trenger jeg vel nye spindler så jeg får ventilerte skiver framme og bak, girkasse følger dette med? Er ikke så heftig innto det der med motorbytte så trenger litt info om hva mer enn det du selger jeg trenger;)

Legg meg gjerne til i MSN om du har dette så kan vi ta en prat;)

motoren er solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider