Gå til innhold

Pyramider

Ranger emnet

maxgets

Anbefalte innlegg

Hva er det med WGI som ikke gjør det til pyramidespill?

Jeg har gått inn i GII (bare for å prøve) som er av samme konsept, men å si at det ikke er pyramide er feil. En har riktignok den delen med aksjer også, men for de aller fleste så blir det som ett vanlig pyramidespill. Første utbetaling fra GII var nå i helga (det startet opp 1. januar), og en lokalt her fikk 15.000 dollar, en annen 5.500, en tredje fikk 3000 og han over meg fikk 300 dollar.

Jeg skal etter planen få utbetalt 300 dollar neste uke og da spiller det liksom ikke så mye rolle at det kostet 200 dollar å bli med. Blir nok ikke rik, men så lenge jeg ikke taper penger så er det jo bare gøy!

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nilsgeorg2002

jeg har ikke peiling på pyramidespill, eller WGI, så jeg spør bare om hvordan det hele og store konseptet funker(ønsker ingen url eller no, bare en god forklaring). Er det slik at man invisterer 200$ og blir garantert og tjene på det?

Man betaler alt fra 130 til 4000,- for å bli med.

Jeg betalte 1500,- og har fått dem tilbake og ganget det med nesten 10.

Ikke lyst til å lage en WGI tråd her så ta kontakt pm om det er spørsmål...

Skjønner GODT at folk er skeptiske..jeg var det selv... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager folkens, men nå stenger jeg denne tråden intil videre. Som håkon nevnte tidligere så skal de ikke diskuteres virkemåte hensikt eller promoteres verken pyramide elle MLM her på forumet. Så jeg stenger denne tråden. Kanskje den blir åpnet igjen etter nærmere samtale med andre moderatorer. Hilsen MrHappy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår