Hans Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Litt grønn på cosworth, kan noen fortelle meg hva disse trim-pakkene inneholder..? Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WingDude Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Steg1 = chip + oppjust. av ladetrykk til 1 bar Steg2 = chip, grønne dyser, ny mapsenor, ny actuator oppjust. ladetrykk. Steg3 = chip, grønne dyser, ny mapsenor, ny actuator, større turbo + intercooler. Tillegg er selvfølgelig åpent luftfilter og bedre eksosanlegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Desember 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Mye tåler drivverket da? Blitt litt sugen på cossie serru.. ;) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tersomme Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Drivverket tåler mye, men som alt annet, så kommer dette ann på sjaføren også :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Originally posted by Hans Mye tåler drivverket da? Blitt litt sugen på cossie serru.. ;) 4x4 eller 2wd? Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Desember 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 måtte blitt en 2wd isåfall. Men ikke sikkert jeg ska ha cossie.. Kan hende det blir en 200sx s14 eller no i den duren.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Girkassa henger med et godt stykke lenger enn steg 3. Du må regne med å kanskje rive noen differ om du bruker bilen hardt, men da er det jo bare å kjøpe en ny en:) Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WingDude Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Originally posted by Hans måtte blitt en 2wd isåfall. Men ikke sikkert jeg ska ha cossie.. Kan hende det blir en 200sx s14 eller no i den duren.. Skal du ha noe lettrimmet, så glemmer du 200sx ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 250 - 275 hk er relativt lett å få til i en 200 sx med sr20det. Over det koster det relativt mye penger. Du får mere hk for pengene med Cosworth. Girkassene i 2wd holder ganske lenge med riktig vedlikehold og diffen holder brukbart hvis du ikke har altfor aggressiv clutch. 4wd tåler ikke mye over 350 hk/400 nm... Siter -97 Ford Fiesta 1.25 Flair - Til salgs -94 Ford Escort Cosworth Min hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosw Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Hva koster det å nå 400 hk? Holder det ikke med 4x4 og 400hk? Fint hvis noen kunne skrive opp hva som må gjøres og byttes, utenom, sterkere toppakning, chip, dyser, mapsensor, actuator,større turbo og større cooler. Må man ha ekstra oljekjøling, veivhusventilasjon, lavkomp stempler, kammer? portet topp? Datasprut? Er det kanskje best å ha 2wd hvis man skal nå 400 hk? Siter 2007 E klasse Obsidiansort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Blir 2wd til påske her i gården å!:) målet er ca 320 holdbare hk..må vel da ha steg 3 kittet sikkert?? noen som vet ca. pris på det?? Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WingDude Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 Originally posted by Cosw Hva koster det å nå 400 hk? Holder det ikke med 4x4 og 400hk? Fint hvis noen kunne skrive opp hva som må gjøres og byttes, utenom, sterkere toppakning, chip, dyser, mapsensor, actuator,større turbo og større cooler. Må man ha ekstra oljekjøling, veivhusventilasjon, lavkomp stempler, kammer? portet topp? Datasprut? Er det kanskje best å ha 2wd hvis man skal nå 400 hk? Glem 400hk med 4x4, du kommer ganske raskt til å finne ut at noen har prøvd dette før deg når du begynner å leite opp brukt drivverk til disse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WingDude Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 Originally posted by DCA Blir 2wd til påske her i gården å!:) målet er ca 320 holdbare hk..må vel da ha steg 3 kittet sikkert?? noen som vet ca. pris på det?? Kjøp delene fra england, billig her http://www.cosworth.info/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garnes Racing Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 Originally posted by DCA Blir 2wd til påske her i gården å!:) målet er ca 320 holdbare hk..må vel da ha steg 3 kittet sikkert?? noen som vet ca. pris på det?? steg 3 er beste oppsettet vis en ikke vil gjøre mye med motor`n. Siter TURBO`S TOO THE PEOPLE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.