Nytern Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Her på Tynset er det ihvertfall NOK snø:D Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Originally posted by acoupe kan leie glattkjøringsbana på moelv :D hehe.. jaggu faaan! vært fett :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Kommer jeg om det blir noe mjøsmeet greier i vinter .... var da bra med folk i sommer da :) Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Problemet er jo at folka her vil ha det i sitt eget område... Bestem dere om en plass og jeg kommer jeg... Selv om jeg bor langt oppi Østerdalen... Vi er ikke redde for å kjøre et stykke er vi? ;) Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Ingen problem for meg å ha det på Hamar selv om jeg bor på Gjøvik. Kan ikke regne med å ha treff rett utenfor husdøra da. Tror kansje Hamar er en av de bedre stedene å være på da. Det er mye folk som bor rundt der og det er sentralt for alle mjøsbyene, samt Kongsvinger og Elverum osv. Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Hører rykter om Street Legal på lillehammer i sommer i forbindelse med Hunderfossen Treffet 2005.. FETT! sku visst værra godkjent allerede av snuten å greier.. ble sjokka jeg :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Hadde vært artig å prøvd seg på streetlegal egentlig...har vel ikke no sjans men..vært artig allikevel.. :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Originally posted by Danna Hadde vært artig å prøvd seg på streetlegal egentlig...har vel ikke no sjans men..vært artig allikevel.. :) tror nok du hadde tatt en del ja.. hehe.. hvis bilen er sånn du sier.. :p driv å sikler på 323 gtr om dagen så, kjøper jeg det så kanskje jeg ska prøve meg sjøl :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Hvis jeg ikke spinner da ? :) 323 GT-R er fett ;) Men pass på girkassa.......... Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Tja, hvis det ikke spinner for mye så..? :) 323 GT-R er fett!:) Men pass på girkassa..........knekker visst som saltstenger har jeg hørt :( Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Originally posted by Danna Tja, hvis det ikke spinner for mye så..? :) 323 GT-R er fett!:) Men pass på girkassa..........knekker visst som saltstenger har jeg hørt :( spurte en som har gtr om det, han sa den holder hvis man ikke griskjører å rapper i som de fleste ungdommer gjør.. så.. hehe :P meeeeen.. så fikk jeg selvsagt og et tilbud på en sunni gtir til 155 000 da.. 100 000 km rundt der, 340 hk... fææææææææææææn.. hehe.. først må jeg få lån da :P hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 jah...blir det noe treff eller? :D olehenri: møtte jeg deg på Lillehammer på lørdag? eller var det fredag? hmm... ja jeg møtte deg hvertfall.. hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Originally posted by NoLimit jah...blir det noe treff eller? :D olehenri: møtte jeg deg på Lillehammer på lørdag? eller var det fredag? hmm... ja jeg møtte deg hvertfall.. hehe. så du var i byen ja.. hehe.. var nok fredagen, kom fra jobb da, lørdag sto bilen fast hjemme, nedsnødd.. :( hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg