Gå til innhold

Hedmark & Oppland

Ranger emnet

olehenri

Anbefalte innlegg

Problemet er jo at folka her vil ha det i sitt eget område... Bestem dere om en plass og jeg kommer jeg... Selv om jeg bor langt oppi Østerdalen... Vi er ikke redde for å kjøre et stykke er vi? ;)

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen problem for meg å ha det på Hamar selv om jeg bor på Gjøvik. Kan ikke regne med å ha treff rett utenfor husdøra da.

Tror kansje Hamar er en av de bedre stedene å være på da. Det er mye folk som bor rundt der og det er sentralt for alle mjøsbyene, samt Kongsvinger og Elverum osv.

Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Danna

Hadde vært artig å prøvd seg på streetlegal egentlig...har vel ikke no sjans men..vært artig allikevel.. :)

tror nok du hadde tatt en del ja.. hehe.. hvis bilen er sånn du sier.. :p driv å sikler på 323 gtr om dagen så, kjøper jeg det så kanskje jeg ska prøve meg sjøl :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Danna

Tja, hvis det ikke spinner for mye så..? :)

323 GT-R er fett!:) Men pass på girkassa..........knekker visst som saltstenger har jeg hørt :(

spurte en som har gtr om det, han sa den holder hvis man ikke griskjører å rapper i som de fleste ungdommer gjør.. så.. hehe :P

meeeeen.. så fikk jeg selvsagt og et tilbud på en sunni gtir til 155 000 da.. 100 000 km rundt der, 340 hk... fææææææææææææn.. hehe.. først må jeg få lån da :P hehe

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoLimit

jah...blir det noe treff eller? :D

olehenri: møtte jeg deg på Lillehammer på lørdag? eller var det fredag? hmm... ja jeg møtte deg hvertfall.. hehe.

så du var i byen ja.. hehe.. var nok fredagen, kom fra jobb da, lørdag sto bilen fast hjemme, nedsnødd.. :( hehe

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider