Gå til innhold

treff i oslo i morgen?

Ranger emnet

Pacmania

Anbefalte innlegg

Originally posted by Pacmania

vi møtes på fornebu klokken 20.00 i dag!

essex sover nok ennå men leser nok denne tråden før den tid.. sms meg essex..

rolig nå pac, jeg kommer.

eirikoo: fornebu klokka 8!

om du ikke har vært der: ta av til fornebu, til høyre i første lyskryss, så kommer du til en parkeringsplass etterhvert, der er vi. følg lyden, eller ring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har noen mennesker vært å sladda osv... koselig lyd i 300zx på tverra.., nå mangler bare eksosanlegg med lyd.. er ikke kult med wsssssshhhh når du freser forbi meg i 180 på motorveien vettu. over min bråkete gokkart hørte jeg deg jo kun mens u var rett på sida av meg(på vei fremover, mye fortere enn meg)...

uansett.. fikk da hatt litt moro.

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble endel lek inne på fornebu også... før alle folka kom.. jeg hang meg på essex og lekte litt med fwd(det går faktisk).. etterhvert så kom det flere og fler :=) skal si 300'n til essex har fin lyd med greddy dumper :D men som sagt så er det ikke mye som slår eksos'n til Hf-r.. jeg hørte den på 250m avstand inne i tunellen(nei jeg hadde ikke vindu åpent)..

men var fun fun dette :=) litt flere biler så blir det bra..

neste gang må jeg sitte på med en av quattro kara :=)

Mazda mx5 -91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min er ikke bråkete da.. er bare at de andre gutta er så slappe.. så ingen andre med større rør enn orginalt jeg.. :( er ikke rart min høres bråkete ut når jeg er eneste som stiller med 2.5" på liten 1.8 motor....

og JA corradoboy sin bråker litt mer(sånn at man ikke er sikker på om motorn min er igang når den står på tomgang opplegg ;)

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by hfracing

min er ikke bråkete da.. er bare at de andre gutta er så slappe.. så ingen andre med større rør enn orginalt jeg.. :( er ikke rart min høres bråkete ut når jeg er eneste som stiller med 2.5" på liten 1.8 motor....

Kjører med 3" på min 1,8 dah

:D :D :D

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by Pacmania

ble endel lek inne på fornebu også... før alle folka kom.. jeg hang meg på essex og lekte litt med fwd(det går faktisk).. etterhvert så kom det flere og fler :=) skal si 300'n til essex har fin lyd med greddy dumper :D men som sagt så er det ikke mye som slår eksos'n til Hf-r.. jeg hørte den på 250m avstand inne i tunellen(nei jeg hadde ikke vindu åpent)..

men var fun fun dette :=) litt flere biler så blir det bra..

neste gang må jeg sitte på med en av quattro kara :=)

det er nok filteret hans du hørte så godt, og ikke eksosen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider