CorradoBoy Skrevet Januar 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2003 I`ll be there.. Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Januar 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2003 Skulle gjerne blitt med, meen har ikke noen å sitte på med :( Får se om jeg skaffer meg noe ride ;) Ha det morro dere som drar ihvertfall!! :D Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaja_marlene Skrevet Januar 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2003 Originally posted by KeLoN Skulle gjerne blitt med, meen har ikke noen å sitte på med :( Får se om jeg skaffer meg noe ride ;) Ha det morro dere som drar ihvertfall!! :D *SKVETT* Siter Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Januar 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2003 Originally posted by Pacmania vi møtes på fornebu klokken 20.00 i dag! essex sover nok ennå men leser nok denne tråden før den tid.. sms meg essex.. rolig nå pac, jeg kommer. eirikoo: fornebu klokka 8! om du ikke har vært der: ta av til fornebu, til høyre i første lyskryss, så kommer du til en parkeringsplass etterhvert, der er vi. følg lyden, eller ring! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Januar 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2003 Skulle også har vert der, men når motoren står i deler og man ikke har noen annen bil så blir det litt tungt og komme..:( :( :( Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Januar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2003 da har noen mennesker vært å sladda osv... koselig lyd i 300zx på tverra.., nå mangler bare eksosanlegg med lyd.. er ikke kult med wsssssshhhh når du freser forbi meg i 180 på motorveien vettu. over min bråkete gokkart hørte jeg deg jo kun mens u var rett på sida av meg(på vei fremover, mye fortere enn meg)... uansett.. fikk da hatt litt moro. Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet Januar 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2003 ble endel lek inne på fornebu også... før alle folka kom.. jeg hang meg på essex og lekte litt med fwd(det går faktisk).. etterhvert så kom det flere og fler :=) skal si 300'n til essex har fin lyd med greddy dumper :D men som sagt så er det ikke mye som slår eksos'n til Hf-r.. jeg hørte den på 250m avstand inne i tunellen(nei jeg hadde ikke vindu åpent).. men var fun fun dette :=) litt flere biler så blir det bra.. neste gang må jeg sitte på med en av quattro kara :=) Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet Januar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2003 Hmm. Må få tatt meg en tur sørover og bli med på et slæddetreff jeg også... Ja, utenom Sigdal mener jeg :D OZzzt zzzz Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Januar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2003 Hehehehe Ble litt svimmel på fornebu jeg :cocain: Tusen takk for tur'n Ideal :) Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Januar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2003 Heh, lyden av min er VÆRRE enn hf-r`s :D :D Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Januar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2003 min er ikke bråkete da.. er bare at de andre gutta er så slappe.. så ingen andre med større rør enn orginalt jeg.. :( er ikke rart min høres bråkete ut når jeg er eneste som stiller med 2.5" på liten 1.8 motor.... og JA corradoboy sin bråker litt mer(sånn at man ikke er sikker på om motorn min er igang når den står på tomgang opplegg ;) Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Januar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2003 Originally posted by hfracing min er ikke bråkete da.. er bare at de andre gutta er så slappe.. så ingen andre med større rør enn orginalt jeg.. :( er ikke rart min høres bråkete ut når jeg er eneste som stiller med 2.5" på liten 1.8 motor.... Kjører med 3" på min 1,8 dah :D :D :D Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Januar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2003 du har litt mer avgasser som skal ut også da.. har en pusete 1.8 sugemotor på 140 gamp jeg, ikke no 250++ hesters viftemotor..er litt forskjell på krava til eksos da... Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Januar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 Originally posted by Pacmania ble endel lek inne på fornebu også... før alle folka kom.. jeg hang meg på essex og lekte litt med fwd(det går faktisk).. etterhvert så kom det flere og fler :=) skal si 300'n til essex har fin lyd med greddy dumper :D men som sagt så er det ikke mye som slår eksos'n til Hf-r.. jeg hørte den på 250m avstand inne i tunellen(nei jeg hadde ikke vindu åpent).. men var fun fun dette :=) litt flere biler så blir det bra.. neste gang må jeg sitte på med en av quattro kara :=) det er nok filteret hans du hørte så godt, og ikke eksosen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg