tur8o_golf Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 hei på dere jeg harblitt tilbytt en l.a. sub i fabrikkbygdd kasse og en pg forsterker tror den heter m44 .prisen jeg skulle få dette for var 500k er det dyrt og er det noe bra grier?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Originally posted by tur8o_golf hei på dere jeg harblitt tilbytt en l.a. sub i fabrikkbygdd kasse og en pg forsterker tror den heter m44 .prisen jeg skulle få dette for var 500k er det dyrt og er det noe bra grier?? alder, tid det er brukt, utseende etc..? Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 M44 på 4 x 40 watt er ikke den beste forsterkeren Phoenix Gold har laget men den duger til de som ikke skal laste den ned i Ohm eller ha store basser. M44 har en tendens til å ruste! L.A kjenner jeg ikke til! Jeg ville ha styrt unna i alle tilfeller da det er mange år siden M-serien til PG ble laget. Hvis du ikke er så kresen på kvaliteten komponentene har idag så er det bare å slå til. Kr.500,- er jo ikke så mye penger idag. Stor utvikling på elektronikken siden den gang! Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tur8o_golf Skrevet Desember 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 forsterkeren er rusten ja he he he.men har skrudd den up nå og den ser bra ut inni.l.a=Lightning Audio foresten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Hei! PG M44 er gammel og god forst. og kan anbefales. Pass på at den får bra med strøm så spiller den bra. Den er 4x40w skikkelige watt. (Tilsvarer nesten 4x300 Boss watt He He). Har en kompis som har 1xM44 og 1xM100 og MB Quart høyt., den bilen spiller høyt og pent. Gamle PG forst. anbefales fra min side. Tror Mr.SQ liker de gamle PG forst. også......... Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Hei igjen! Hvis du ikke skal ha det, så kjøper jeg det for 500,- Send PM eller SMS. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Har hatt min runde med Phoenix Gold jeg også. Sommeren -94 på biltur til Danmark med 50 grader i skyggen og en stakkars MS275 lastet med Boston, Cerwin Vega og JBL GTi ble for mye for den. Slo over i temp. protection 17893 ganger på ei uke. Stakkars forsterker. hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Originally posted by Odd Slette Tror Mr.SQ liker de gamle PG forst. også......... Mvh ha ha ha Glenn liker mange gamle forsterkere. Er som sagt desverre slik at forsterkerne som lages i dag er generelt sett dårligere enn dem som ble laget på 90 tallet, med visse unntak. Det samme gjelder forøvrig basser også. Komponentsett derimot, der er kvaliteten hvertfall ikke blitt noe dårligere. mvh "Antikvaren" Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Hei! Morel, det må ha irritert deg veldig mye..... Siden du telte hvor mange ganger den slo seg av...... He He He He Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 ja pg har mange gamle fine amper. hvem drømmer vel ikke om en frank ampenstein. den hadde vært morsom og hatt. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg