Gå til innhold

Felger til Caddy

Ranger emnet

Odd Slette

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal ha felger til VW Caddy Pick-upen min.

Så jeg lurte på hva som passer til den, har hørt masse ang.det.

Noen sier at max 15", noen sier 16" og 17" går fint, andre sier at det ikke går.

Hva er deres erfaring ??

Hva passer ??

Bilen skal senkes, 40mm(eller mere) foran og bakaksel flytting bak.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Spiller det noen rolle hva slags stil man kjører, når man bare har lyst til å vite hva slags alu.felger som passer på Caddyen av 15", 16" og 17" felger ???????????????

Skal ha mulighet til å sving o.l., noen mener at 16" og 17" blir for stort og kommer til å subbe ved sving.

Bilen kommer til å få en rein men F & F stil, med dekor, RS front, muligens DTM vinge, M3 speil ++++ men reint karr.

Regner muligens at det kommer til å bli noen 15" med kant (muligens 14"), men har mest lyst på 16" m/kant.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig ville ikke ha gått over 7-16 (ET 35-25 et sted) med 195/40-16 på Caddy. Kjører du clean look er jo Porsche felger kult. FnF stil krever litt ris stil på felgene også da.

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 years later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Jeg har hatt 17" på min. Gikk fint som bare det. Kjørte på 205.40.17" dekk innpress på 35. Ble litt høy. Hadde også 9*16" Brock b1. Det var knall bra. Litt kjedelig felg men dimensjonen passet godt til bilen. Hadde også Schmidt th line 9*14" fremme og 10*14" bak. Kult det og men Hadde jeg vært deg så ville jeg gått for 9*16" Det tok seg best ut synes jeg da.

74 Mod Golf 1

65 Mod T1 Boble

73 Mod T3 Variant X

84 Mod Polo Derby X

86 Mod "Racetech" Caddyen X

86 Mod Golf 2 "vinterbil" X

93 Mod Golf 3 GTI 16V X

91 Mod Corrado Vr6 X

99 Mod Golf GTI 20V Turbo X

http://www.algard-gatebilklubb.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider