TurboCG Skrevet Januar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2003 http://www.nitto1320.com/ Last ned spillet gratis her (flash) og bli med i Bilforumet.net Teamet. Hakke prøvd kjøringa enda, men virker morsomt det her. Lagde teamet nettop så jeg er alene foreløpig :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboCG Skrevet Januar 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2003 Teamet er oppe i 3 stk :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Januar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2003 hva går det ut på ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboCG Skrevet Januar 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2003 Tune og race med biler på drag-stripe. Kan kjøpe masse stæsj og turbo osv til bilene man har. Kan kjøre Supra, Skyline, Mustang, Civic og Lancer evo Syns det virker artig til nå. Jevlig bra til å være på 3 mb :) Edit : accepta alle inn i klubben nå. Jeg er da TurboCG... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Januar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2003 når man kjører løp...er det om å gjøre å komme inafor valgte tid..eller er det head 2 head når man kjørerm ed online spillere ? hva betyr talla man får opp..jeg har ikke helt snøring her nå. fra topp til bunn....talla? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboCG Skrevet Januar 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2003 Øverste er starttid, midterste er sluttid, den nederste er toppfart trur jeg. Målet mot computeren er å komme nermest mulig den tida man skriver inn ( bracket). Mot andre folk kan man kjøre head-to-head, altså førstemann i mål. I bracket løp må man IKKE kjøre bedre enn tida man har skrivd inn, da taper man (breakout.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet Januar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2003 Hvordan kutter jeg ned starttiden min, jeg får jo superelendig 18,78 i respons. Har du noen triks? Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet Januar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2003 Er det meningen at man skal stoppe ved streken på slutten av banen? Jeg klarer å komme nærmere tallet mitt enn motstanderen kommer nærmere sitt, men vinner ikke for det. Jeg vinner kun når motstanderen kjører fortere enn tiden han valgte. ??? Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Januar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2003 om å gjøre å komme nærmest tiden man setter før løpet....derfor du kan se noen ganger at motstanderen starter senere en deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Januar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2003 hvordan bruker man NOS'n ? noe knapp....jeg har jo fult hele tiden..enda det er sånn at man skal fylle.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboCG Skrevet Januar 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2003 Nos : høyre piltast Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet Januar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2003 ehh, jeg satte 17.5 fikk 17.605 0.105 over han satte 14.940 fikk 15.303 0.363 over "you loose" han fikk bedre starttid en meg da, kansje det har noe å si? ??? Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboCG Skrevet Januar 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2003 Samme har skjedd med meg et par ganger og.. Tror det hjelper å sette 17.500 istedenfor feks.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet Januar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2003 problemet fortsetter. setter 17.50, det går ikke med 17.500 bare juks.:mad: Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Januar 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2003 nja..man må legge sammen reaksjonstiden....å trekke fra diferansen a noe slag....bare dritt jeg hater spillet alt nå hvorfor er det ike bare førstemann.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg