Snowx Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 jeg skjønner ikke.... jeg taper hver gang... hvorfor???jeg starter etter han og tar han igjen.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 hvorfor tapte jeg????? Hvorfor tapte jeg??? ser at jeg har ET tall høyere men hva er det???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 Du kjører for fort. Brake out. Sett en bracket time til den laveste tiden du har kjørt på. Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 Må jeg kjøre bracket løp HELE tiden???? åhhh kjipt........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 Originally posted by Ncar Må jeg kjøre bracket løp HELE tiden???? åhhh kjipt........ Nei du kan jo kjøre *heads up* klassen. Da kan du kjøre så raske tider du greier, men da må du spille online..ikke computer challenge. Da kan du velge hvor mye penger du vil satse i forhold til det du har. Eller du kan Kjøre *For fun* og ikke satse penger. Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 okey skjønner..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 hei hei, du som er team-leder, slipp meg inn i teamet når du er på nett da :D har en civic på ca 475 hp, 200 shot nos noen som har noen bra ratios? forteste jeg har kjørt er 9.8, vil kjøre fortere.. ;) må spare opp til hks turbo-kit'et.. :D Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboCG Skrevet Februar 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Er ikke jeg som er leder lenger... Vet ikke hvem som fikk rollen når jeg slutta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Noen som er intrisert i å overta min profil? Toyota Supra med alt som går ann til å kjøpes..har fått et lite motorras..mast 300hk. 930hk på fullt trykk;) Mangler skikkelig utvekslinger, men kjører 8,1 til 8,5 kommer ann på reaksjonstiden din. Tømmer 6 gir før jeg er halveis :eek: Gidd ikke å spille mer.det er grunnen til at jeg gir vekk profilen min. send meg en pm så får du ann;) første mann til mølla!!!:D :D :D Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Februar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2003 Je tar bilen..... hehe ... kan jeg få profilen? tøft.... om ingen andre har fått den tar jeg den gjerne.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thag3 Skrevet Mars 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 funket ikke for faen dritt spill. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hobnob Skrevet Mars 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2003 ifra 10.00 til 16.00 funker det fint.. etter 16.00 så er det en del brukere ifra usa som spiller Siter oahhhh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Mars 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2003 dette spillet var morsomt i tre dager.. ble kjett når jeg fikk lite penger, og må spare opp til ny bil... da slutta jeg å spille :D Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg