Calib'R Skrevet Januar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 igjen! info? Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Januar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 Synes jeg så denne på Sigdal i helgen jeg... Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet Januar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 Originally posted by famir Synes jeg så denne på Sigdal i helgen jeg... Nei den var det ikke. selv om du ser en blå rs2 er ikke dermed sagt at det er rs2 sin....;) Mange av de som er blå... der av fargen rs blå kanskje...:) :) :) ;) Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Januar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 Originally posted by OleC Nei den var det ikke. selv om du ser en blå rs2 er ikke dermed sagt at det er rs2 sin....;) Mange av de som er blå... der av fargen rs blå kanskje...:) :) :) ;) Men denne var også CE registrert og hadde en 4" endestuss. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet Januar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 Originally posted by famir Men denne var også CE registrert og hadde en 4" endestuss. okey... var mer en spøk fra min side... håper du skjønte det...;) Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Januar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 Originally posted by OleC okey... var mer en spøk fra min side... håper du skjønte det...;) No hard feelings ;) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audipower Skrevet Januar 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2003 Den bilen på Siggdal er min!!!!!!!!!!!! Og den er ikke stjålet Gjett hva som skjedde da jeg kom hjem? Joda noen hadde lyst til å "låne" bilen min litt Takst: 49000,- Forbanna JÆVLA amatører de skjønner ikke hvordan de skal knekke en bil.:mad: :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audipower Skrevet Januar 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2003 Hører til historien at de ikke klarte å kjøre tur da. Men hvor smarte er de da de knekker lesespolen til startsperra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drift Addict Skrevet Januar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2003 For å supplementere med enda en blå RS2: Etter å ha passert innkjøringen til Postens Godssenter (Alnabru) på venstre hånd så jeg en blå RS2 med reg nr HF 20556 stående på venstre side av veien. Hvorfor står den der helt for seg selv? Turbotull?!? Så ikke ramponert ut, men jeg hadde ikke tid til å snuse rundt. Ble nyssj! Siter Jostein Lillebø aka Drift Addict Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg