Gå til innhold

Skal vi lage en norsk 240 film??

Ranger emnet

HPfreak

Anbefalte innlegg

• Svar 156
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Selv om det ikke er så mye er det sikkert gøy å se på! Hadde vært artig å kunne samlet seg et sted og filmet ivei noe kjøring! Synd det er "vinter" nå ellers hadde det vært mye bra filming!

Driver og skal selge et kamera som er til å feste på bil men kanskje jeg skal beholde det og filme litt med det! Men vet ikke helt om kvalitetet blir best men det går da ann å prøve!

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HPfreak

Kjempe bra! Har ikke sett denne før så det er alltid gøy med nye biler! Hvor i landet går denne? Hva skjuler det seg under panseret?

Denne går i Gjøvik-området...

..og under panseret sitter det en V8. Chevrolet 383 cid, preppa TH350 kasse

........og N O S :D

Det er også bur og bøttestoler +++

Diverse biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah gromt! Flere som forstår litt! ;)

Bare synd det er en 3 trinns automat! Men den fungerer så klart men personlig liker jeg manuelt istedenfor!

Har jo selv en 350TPI med 5 trinns manuel og så klart NOS, men bøttestolene solgte jeg og satt inn S60 stoler og buret får vente 1 år eller noe!

Men det fungerer bra, og det syns sikkert han kameraten din og! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HPfreak

Ah gromt! Flere som forstår litt! ;)

Bare synd det er en 3 trinns automat! Men den fungerer så klart men personlig liker jeg manuelt istedenfor!

Har jo selv en 350TPI med 5 trinns manuel og så klart NOS, men bøttestolene solgte jeg og satt inn S60 stoler og buret får vente 1 år eller noe!

Men det fungerer bra, og det syns sikkert han kameraten din og! :)

Høres bra ut. Denna svarte var bremset til over 450 HK og 620 Nm hos Sverre Kahrs i fjor...... + NOS;)

Send noen bilder av bilen din da...:)

Diverse biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ble bremset til 300 hk og 490 nm på bakhjula! Og da er ikke nosen med enda! Den gir opptil 500+! Men det skal bli mer! Skal legge lista på rundt 500 hk! Men det blir ikke før neste vinter igjen! Får se hva banken sier! ;)

Det skal ligge noen bilder av bilen min nederst på denne siden: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=56350&perpage=15&pagenumber=5

Så du får ta en titt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by projekt bruning

har noe film av øsa mi,men det er ikke så veldig mye!!!

Er alltids klar hvis det skal filmes noe grom kjøring.......

paul.henning og henrik er vel klare de og tenker jeg??????guttær

send over film av bilen din til meg! Må se litt..

Ellers så er jeg alltids med på litt filming til sommern, euro-1 er vel også med og poffs er så PR kåt at han klare jaffal ikke å si nei. Gjedda til sundin kan vel også sladde?? Eller satser han på teknisk kjøring og SENE nedbremsinger?? ;) :D

16v din må også festes på film! Er klar for litt morro på odden deres til sommern!!

-77 242 Turbo

-66 Ford 17m Super

Lenke til kommentar
Del på andre sider