Gå til innhold

Skal vi lage en norsk 240 film??

Ranger emnet

HPfreak

Anbefalte innlegg

• Svar 156
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

BurnPr00f: Det er electromotive datastyring på den. Men akkurat nå har jeg ingen bærbar så jeg får ikke forandret innstillingene! Må justere nedre grense av vakumet litt fordi den kveler seg hvis vakumet faller litt! Dette skjer som regel etter at jeg har kjørt med stil ;) så jeg justerer bare gass foten litt så går det bra! Men vet at et lite taste trykk kunne ordnet det!

Har bremset den en gang i fjor og da var det 300 hk og 490 Nm på bakhjulene! Så denne godkjenningen sliter jeg kanskje litt med men pytt pytt! ;)

På rulla så slapp den ganske bra og den stoppet på 190 på 4. gir! Enda ett gir igjen! Har film ett eller annet sted men det ble filmet med tlf så kvaliteten er ikke bra! Men det ligger filmer av den ute på nettet da! Mange som har dem vet jeg!

Og ja jeg skal til rudskogen også! :)

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Da er vel "sommeren" igang og da er det bare å begynne å filme bilene deres! Har litt ifra Våler men var der ikke selv så jeg fikk ikke filmet noe! Så hvis det er noen her som har film derifra så si ifra!

Hvis ikke er det snakk om Volvo treff i Hokksund 5. Juni og da må det filmes! Planlegger å komme meg nedover dit selv og få filmet litt!

Håper det er flere som skal dit!

Men jeg skal da filme litt av mine og håper å snart få begynt på den som står i garasjen så den kommer på veien snart!

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...