Gå til innhold

Skal vi lage en norsk 240 film??

Ranger emnet

HPfreak

Anbefalte innlegg

Mange fine forslag her ja, og dette er noe jeg er interisert i :op

Men jeg har et lite forslag:

Hva om de som vil, filmer sin bil i "aksjon" og litt info.. og dem som Kan, redigerer sin snutt av deres bil, slik at det blir litt lettere, men dette da bare for dem som kan det ;)

Kunne tenkt å hatt min bil med også, men nå er ikke den så mye å skryte av.. ikke stor motor, bare sann litt fin å se på..

Men kansje den blir bra nåkk en gang, å da sender jeg en film;)

Jeg Kjøper ! hehe:D

Stå på !

Godt Nyttår!

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 156
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Selv om du mener bilen din ikke er "bra nok" så er det alltid gøy å ha den med! Selv om du ikke kjører gris men presentere hva du har og hva slags planer du har videre med den! Holder med noen minutter det så er den med! ;)

Hadde det ikke vært gøy å titte tilbake om hvordan bilen en gang var før du gjorde noe med den? ;)

Vomaz: Bare å sende meg det du har! Har jeg det blir det slettet og hvis ikke så blir det brukt! Bare å si ifra det så tar jeg imot!

Mail: camaro@east.no

Msn: bilfreak78@msn.com

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flåttings.. skal se om jeg får ordnet en liten "info" snutt, og kansje litt burning ? :D

Burning da uten sperre :(

Men det ryker jo vertfall... filme fra den sida hjulet spinner;);)

Film kommer vel en gang.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens!

Ser ut som om dette tar litt tid siden jeg nesten ikke har fått inn noen klipp så jeg har et lite forslag:

Hva med at jeg lager en lang snutt nå med masse volvo klipp som vi har liggende og heller satse stort på den dvd filmen til sommeren? At alle gjør sitt for å filme volvoene sine, naboen sin eller andre volvoer som blir brukt!

Stikkordet er så klart: 240!

Hva mener dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så klart men det avhenger at folk er flinke til å filme! Skal begynne på våler treffet og gå rundt å få pratet med de som har 240 og høre med dem om dem er interessert i å være med og lage slik film! Ikke sikkert alle er her og leser dette! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres morro ut! kan få filme litt av meg og kameraten min! han har en 242 med v8! så d går godt! har vell ingen ting å si om det er vinterføre vi filmer på! like morro d da! høres jo bra ut viss du snakker med 240 eiere på vålerbanen da! skal dit jeg så kankje vi snakkes dær! mvh Underground Racing

Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt,

volvo 240 tic prosjekt,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor ligger våler ? og når er det treff der igjen ? er lite informert om slikt..

Men i sommer skal jeg på meste parten av treff har jeg planer om.. tar med dama og stikker:D

Rudskogen når tid er det ? eller er det ? hehe:op

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gatebil på Våler pleier å være i slutten av Mai! Siste helgen eller noe! Våler ligger i Solør mener jeg! Sliter med geografi! ;) Men det er 5-6 mil mot Elverum fra Kongsvinger mener jeg! Regner med at mange kommer dit med 240!

Mulig jeg kanskje (bare kanskje) kjøper tilbake min gamle Volvo 245 Likbil og putrer opp med den og! Men motoren har kjært seg så jeg får se hva jeg gjør! Bør ha en sterkere motor enn en slapp b21 og automat på den! Men sliter med mellom akslingene! Litt langt! :)

Men vi får se hva som skjer!

Samme om det er vinter eller sommer! Bare det er 240 på filmene!

Har redigert sammen det jeg har fått fra Vomaz nå.

Men skal vi ha på musikk på filmene? Noe vil jeg ikke ha musikk på da det er gøy å høre lyden men noen klipp er det ikke noe å høre men kun se. Kanskje litt lyd i bakgrunnen der? Og eventuelt hva slags musikk? Mulig jeg puster liv i kameraet mitt til helgen og hvis jeg ikke skal bort, men vi får da se! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på musikk, så ser jeg ikke akorat for meg noen 240 dvd med tekno.. bare så det er sakt :rolleyes:

Greit nåkk, ikke ALL tekno er like HIPP.. men det er grenser..

Jallefall ikke trance:mad:

Men det går jo and å variere litt.. men litt bakgruns musikk er bare bra.. gjør filmen mer atraktiv :D

Så litt musikk må til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider