Morel Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Finnes det leverandører av dette i Norge eller er det bare Gjeldsten & Co som har sånt? Hvis noen vet hvor dette kan skaffes samt pris så hadde jeg blitt glad. Har en leverandør på dette men hvis prisen i Norge er OK så velger jeg å ikke ta dette inn til landet. Tilbakemeldinger ønskes! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Morel, sender deg en PM i morgen eller noe. Tror du kan få noe interessant ut av noen av bookmarksene mine :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Søk i til salgs forumet.. Mins å huske at T.E.T. eller no sånt skulle selge mange og 20 meter eller no med carbonfiberduk.. Det er leeeeenge sinden.. men lov å spørre eller hva? ;) Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg