golf-espen Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 nå som vinteren kommer å nytt snowboard e kjøpt så trenge eg takbøyler..sååå kor kjøpe eg dette billig? huske eg hadde t golf3 men de kosta jo flesk thule sine.. passer dem som selges på biltema? eller andre tips? takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Jeg og lurer på og kjøpe meg takbøyler, hvordan festes de på taket? Er litt redd for bulker og riper.. Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Har hørt noen rykter om at det blir merker etter de.....men har aldri prøvd det selv......... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 har takbøyler til min, men bruker de nesten ikke. det blir ikke merker etter mine. Siter -95 polo6N -91 sierra -84 golf2 www.home.no/polo6n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polow Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Thule takbøyler til polo koster ca.900,- på mekonomen. Disse etterlater ingen riper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg