hc_TK Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 fy f.... så mange idiotiske innlegg. dette var ikke en tråd om hvilken diskant som var billigst og best heller. mr.sq har svart på spørsmålet og det er hvilke diskanter som er best og materialer. kanskje en ide og lese hele tråden før man klager? og til kenneth B må jeg jo si at mr.sq pleier som regel å skrive i parantes at elementer låter bra så lenge de blir plasert riktig. som sagt LES FØR DERE SVARER! hadde vært fint å kunne droppe disse sinsykt tåplige og barnselige diskusjonene med folk som tror de har kunskap mot folk som bare svarer på folks spørsmål. hva er vitsen med å fylle trådene med svada!?!?! Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hillmeister Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Så du mener at de som kjemper i/og er i toppen av europa ikke har kunnskap om lyd i bil ? Siter Tja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Originally posted by Hillmeister Så du mener at de som kjemper i/og er i toppen av europa ikke har kunnskap om lyd i bil ? godt spørsmål...:cool: Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Hmmm... :rolleyes: Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 hehehehehehehehehe.............:) ganske morsomt egentlig..:) dukenukem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
restyle Skrevet Desember 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Hei. Siden jeg startet samtalen så vil jeg si takk for saklige svar. Men jeg lurer litt på hvilke domer som blir regnet som best av dom-diskanter. Altså, hvilke materialer som er å foretrekke... Det finnes vel noen retningslinjer? Hva mener DU? Og Glenn - takk for svarene dine. Hvorfor synes du ikke Neo3 er brukbar i bil? Siter Mvh Ole Johan / Re:style - 41448000 http://www.restyle.no - post@restyle.no Re:style - bilstereo, styling & performance til de fleste biler. Åpent tir-fre 14-18, torsdag 14-20 og etter avtale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 kanskje denne faller i smak? Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Originally posted by restyle Men jeg lurer litt på hvilke domer som blir regnet som best av dom-diskanter. Altså, hvilke materialer som er å foretrekke... Det finnes vel noen retningslinjer? Hva mener DU? Finnes det en bedre diskant enn Morel Supremo med Van den Hul sølvkabel til kr.4890,-? Selvfølgelig er det brukt silke på alle diskantene til Morel! 10 poeng av 10 mulige er det vel ikke noen som slår...?! Hrmpf... Jeg bare spør... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Dessverre Morel man kommer ikke utenom Audiom TLR fra Focal. 4500.- pr stk. Dessverre.:D :D :D :D :D :D :D ;) Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 TLR er en glimrende diskant... jeg regner med at MacSi koser seg med mine gamle TLR diskanter. Men når loppa mi er ferdig så kan du jo få høre på noe som kanskje låter bedre til en VESENTLIG lavere pris... vi får se Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Originally posted by Soundstream Arosa TLR er en glimrende diskant... jeg regner med at MacSi koser seg med mine gamle TLR diskanter. Men når loppa mi er ferdig så kan du jo få høre på noe som kanskje låter bedre til en VESENTLIG lavere pris... vi får se Det låter ganske så kjedelig med bare lyder over 3000Hz :rolleyes: :D Har desverre ikke fått testet de sammen med noen som kan ta seg av det lavere frekvensområdet enda.. De ligger for tiden godt gjemt under sengen min, riktig temperert oppi de søte tre-eskene de kom i (bare disse tre-eskene virker jo som om de faktisk har kostet litt å lage), der har de godt selskap med et par gule og sorte 10" basser :) Hva er prislappen på de bånd-diskantene du bruker nå egentlig? Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Det skal bli en fryd å få hørt bilen din ja. :D :D :D :D Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Originally posted by Soundstream Arosa TLR er en glimrende diskant... jeg regner med at MacSi koser seg med mine gamle TLR diskanter. Men når loppa mi er ferdig så kan du jo få høre på noe som kanskje låter bedre til en VESENTLIG lavere pris... vi får se Hva vet du som jeg ikke vet? Eller vet jeg??? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirsnare Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 bare for å gjennopplive denne tråden litt.. :D ihi Lønner det seg å plassere diskanten ikke så altfor langt ifra mellomtona?? Siter juhUUu http://www.cardomain.com/memberpage/569641 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Originally posted by sirsnare bare for å gjennopplive denne tråden litt.. :D ihi Lønner det seg å plassere diskanten ikke så altfor langt ifra mellomtona?? Stemmer det ja, eller sånn teoretisk sett så bør de ha lik avstand og vinkling til øret. Dvs mellomtone i døra som spiller nedover og diskant på dashen som spiller mot deg er en dårlig kombinasjon. mellomtone i døra som spiller mot deg og diskant på dashen som spiller mot deg kan fungere veldig greit :) Men etter min mening er det beste å ha mellomtonen og diskanten sammen og vinklet mot deg, men ikke alltid dette er like lett å få til.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg