Janson Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Heisann Jeg lurte på om det er noen i Norge som selger MasItaly President felger. Er ikke interessert i brukte, skal ha et nytt sett. Takker for alle svar, og en god jul til dere alle! :) Daniel Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Originally posted by DanJan Heisann Jeg lurte på om det er noen i Norge som selger MasItaly President felger. Er ikke interessert i brukte, skal ha et nytt sett. Takker for alle svar, og en god jul til dere alle! :) Daniel Jeg kjøpte slike felger til min audi 80 men det er vel nesten 4 år siden nå. Var ikke noe problem å få tak i dem. Har du hørt med din nærmeste felg sjappe da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team Nordic Racing Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Prøv Bilprodukter .no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eagle Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 må til danmark for å skaffe dei felgane der.. kun der dei finst trur ej da.. heh.. huska ikkje sida.. men søk i danmar so finn du dei! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Originally posted by Eagle må til danmark for å skaffe dei felgane der.. kun der dei finst trur ej da.. heh.. huska ikkje sida.. men søk i danmar so finn du dei! tull.. kjøpte disse i norge jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet Januar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Jeg har faktisk funnet de, på bilprodukter.no ;) Og fant også en lokal sjappe som handler derfra. Men, de var fra 2002 programmet. Og der var det knapt med informasjon. Så har send mail til felgsjappa om div informasjon. Håper inderlig de har felgen med passende boltsirkel :D Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg