Razer Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Noen flere som sikkert så den før Nils kom dundrende.... Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Ja. Sorry, men tror ikke det var noe vits i å lage en ny tråd. Vet du hvilken plass Nils kom på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet Desember 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Ja. Sorry, men tror ikke det var noe vits i å lage en ny tråd. Vet du hvilken plass Nils kom på? So? Jeg hadde lyst. Ingen anelse... Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 AE86 på Autofil? Neeeeiiii! Nå kjøper vel alle en sånn en med tofu-reklame på sida og inbiller seg at de blir verdensmestere i downhill touge attack. :( Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet Desember 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Ingen fare :D Var nok få som skjønte hva det var, den kom før Nils på etappene bare.... Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Originally posted by Razer Ingen fare :D Var nok få som skjønte hva det var, den kom før Nils på etappene bare.... så den jeg...hehe...feit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng AE86 på Autofil? Neeeeiiii! Nå kjøper vel alle en sånn en med tofu-reklame på sida og inbiller seg at de blir verdensmestere i downhill touge attack. :( Håper virkelig at det vil ta tid før noe slikt vil skje. har jo allerede opplevd alle disse "drift" filmene folkene her lager! Er ikke mye i de filmene som minner om drifting er vel snarere slædding på godt norsk:rolleyes: Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Originally posted by audifanatic Er ikke mye i de filmene som minner om drifting er vel snarere slædding på godt norsk:rolleyes: kan ikke si meg mer enig! forresten...blir den cossien til salgs tro?? feit bil hadde det ikke vært for den røde lakken på panser og 1000m x4 han har! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet Desember 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Håper virkelig at det vil ta tid før noe slikt vil skje. har jo allerede opplevd alle disse "drift" filmene folkene her lager! Hittil har jeg sett 3 norske driftingfilmer, har du noen andre dårlige eksempler? Hittil har det holdt rimelig bra nivå... Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Originally posted by Razer Hittil har jeg sett 3 norske driftingfilmer, har du noen andre dårlige eksempler? Hittil har det holdt rimelig bra nivå... har jo sett enkelte av "vinter drift" osv filmene laget av privat personer fra Forumet, virker som de fleste kaller alt av slædding for Drifting. Tror også at de fleste filmene jeg har sett er folk utenfor drift forumet som har laget! Har sett utrolig mye bra drifting videoer, men Norske ordentlig gode filmer: FSR som kjører på den Gokart banen (eller noe) rett etter at han var i England og kjørte. Kamikazee drifters dvd Vol1 Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg