Gå til innhold

Spreeeek Bil.

Ranger emnet

[TT]

Anbefalte innlegg

Originally posted by Tjab

Ingen som tenker på forsikring da?

Eller er bilene finansiert av mor og far samt at forsikringen står på dem?

Om jeg skulle forsikra en VR6 på meg selv hadde skjorta vært tom gett... (uaktuelt å ha bil i andre sitt navn for min del i allefall, og uaktuelt med anna enn full kasko)

Prioritering :op

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir litt provosert når jeg ser en av de første postene.

Jeg har en 110hk TDI, å med de modifikasjonene jeg har gjort blåser jeg samtlige 3`ere fra 70-170km\h. Å det er ikke tull engang. Selfølgelig kan folk nå dra igang ekstremtilfeller med blodtrimma biler som kansje går i 1 år før det må overhales på nytt. tdi`ene er langt i fra slappe...

Jeg har et dreiemoment på 340Nm. Kontra en VR...som har? Ikke vet jeg, men det er mindre hvertfall. Greit lyden er kulere, å man kan dra den opp til 7000 omdr.

Men med norske fartsgrenser/avgifter ser jeg på en Tdi som det aller mest gunstige bilen å forsikre å drifte( 0.6 pr mil).

Livet er for kort til å kjøre daffe biler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by krabben

Jeg blir litt provosert når jeg ser en av de første postene.

Jeg har en 110hk TDI, å med de modifikasjonene jeg har gjort blåser jeg samtlige 3`ere fra 70-170km\h. Å det er ikke tull engang. Selfølgelig kan folk nå dra igang ekstremtilfeller med blodtrimma biler som kansje går i 1 år før det må overhales på nytt. tdi`ene er langt i fra slappe...

Jeg har et dreiemoment på 340Nm. Kontra en VR...som har? Ikke vet jeg, men det er mindre hvertfall. Greit lyden er kulere, å man kan dra den opp til 7000 omdr.

Men med norske fartsgrenser/avgifter ser jeg på en Tdi som det aller mest gunstige bilen å forsikre å drifte( 0.6 pr mil).

Jeg antar da at du sikter til meg?

Har på ingen måte sagt at Tdi er sinker i traffiken, men det er ikke racerbiler heller..

Han var ute etter 0-100, og der klarer ikke en org. Tdi å hamle opp med noen av GTi og VR6 modellene...

En 90hk Tdi bruker lengre tid enn 1,8 på 0-100, men det kan ikke sammenlignes på noen måte.. Da Nm er det interessante på TDi...

:)

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider