Gå til innhold

Prosjekt: la Ascona B leve

Ranger emnet

Manuell

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fant felgen i grøfta faktisk...heheh:D

offtopic: erru aldri ute å kjører eller manuell? ser deg aldri..ta deg en tur til horten en gang a...så tar vi stripa....hehehhe:D

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I grøfta ja.. lå bak noen feldte trær.

Har ikkr tatt turen ned i horten enda, er ikke så veldig gøy å kjøre rundt der alene;) men kanskje jeg får ta meg en tur ned dit en gang. så får du vise meg livet

jepp:D:D........

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmm...... den bilen der har jeg forøvrig en del kjennskap til.........hvem tror du forresten kjørte når hjulet datt av doh stakkars bil *kosepåasconantilsondrekjempemasse* :titties: men den bilen er jo drit morsom å kjøre, sperra funker som faen (hvis den ikke har gått nå da?) god respons i motoren (var hvertfall, vet ikke nå) og understellet er jo helt rått spør du meg, men du må vel ha en ny bilsteindemper nå manuell?

forresten, det blir lakkering når delene er på plass m'm yodude

E30 323tic

[x]E30 325i 4d

[x]88 ascona c

BMW E30 Entsuiast? Klikk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmm...... den bilen der har jeg forøvrig en del kjennskap til.........hvem tror du forresten kjørte når hjulet datt av doh stakkars bil *kosepåasconantilsondrekjempemasse* :titties: men den bilen er jo drit morsom å kjøre, sperra funker som faen (hvis den ikke har gått nå da?) god respons i motoren (var hvertfall, vet ikke nå) og understellet er jo helt rått spør du meg, men du må vel ha en ny bilsteindemper nå manuell?

forresten, det blir lakkering når delene er på plass m'm yodude

Bilen blir krem når den er ferdig

kjenner historien;) glad jeg ikke var med den dagen.. Sperra skal funke den. burde ha en ny demper, når jeg skifter bytter jeg begge. understellet er krem.

motoren skal male som en katt når jeg er ferdig med den, skal bytte ventilløftere og noen pakninger så tikkinga forsvinner;) Håper på lakkering til sommern;)

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Suzuki bandit Draps maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Kommer denne fra Vestfossen?

I såfall kikka jeg på den i vår tror jeg det var, men jeg droppa det.

Selgeren var ikke verdens smarteste og ikke så flink til å juge heller... Og å komme i sladd på asfalten med en bil du skal vise bort er vel ikke så lurt heller..

Får håpe du fikk den BILLIG..

Når jeg kikka på den skulle han ha 23tusen for den, kunne få den for 20tusen hvis jeg bestemte meg fort.. ja jøss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og å komme i sladd på asfalten med en bil du skal vise bort er vel ikke så lurt heller..

har opplevd det jeg og.

når selger kommer i full sladd inn på en parkeringsplass når han skal vise fram bilen, får det deg jo til og tenkte på hvordan han bruker bilen når han ikke skal vise den fram!

'01 Alfa 147 2.0TS SS

'76 Ascona 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer denne fra Vestfossen?

I såfall kikka jeg på den i vår tror jeg det var, men jeg droppa det.

Selgeren var ikke verdens smarteste og ikke så flink til å juge heller... Og å komme i sladd på asfalten med en bil du skal vise bort er vel ikke så lurt heller..

Får håpe du fikk den BILLIG..

Når jeg kikka på den skulle han ha 23tusen for den, kunne få den for 20tusen hvis jeg bestemte meg fort.. ja jøss.

tviler på det er samme bilen, forrige eier av denne kjøpte den for 12. men selger da kom også med sladd. på grus da riktig nok.....

20k er det ikke mange ascona b med 2.2i som er verdt uansett :)

E30 323tic

[x]E30 325i 4d

[x]88 ascona c

BMW E30 Entsuiast? Klikk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tviler på det er samme bilen, forrige eier av denne kjøpte den for 12. men selger da kom også med sladd. på grus da riktig nok.....

20k er det ikke mange ascona b med 2.2i som er verdt uansett :)

Jo det er denne, kikka litt nøyere på bildene og det er samma.

Han hadde lakka den selv og den var rød før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en oppfordring til alle som har Asconaer som skal skrotes. Ikke kast de for det er stor etterspørsel etter slike biler 0g deler i bilcross, nesten uansett hvordan tilstanden er.

Mange mener det er feil å bruke slike biler i bilcross, men det må være bedre å bruke opp en utrangert bil til slikt enn at de skal hugges?

Legg ut en annonse på http://www.bilcross.no (gjesteboka) eller http://www.nmk.no om dere har noe for salg.

Men for all del - ta vare på de få som er igjen og som kan reddes!

PS. Selv kjører jeg Golf og trenger ingen deler til Opel.

Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider