Gå til innhold

Hjelp, forslag trengs

Ranger emnet

darkwih

Anbefalte innlegg

Jeg har 60/60. Funker helt greit. Har vel aldri tatt nerri, å jeg bor på "bygda# :P

Jeg hadde problem med manglende forspenn i fjørene fram og bak. Demperne bak leverte jeg inn til mek. verksted som dreide ned 1,5cm og jenga opp den biten også. Måtte lage nytt spor til den låsefjøra med dremel. Uten et skikkelig spor til den, så vil dempern komme opp igjennom hatthylla :D

Fram fikk jeg ikke dreid opp pga at det var så tungvindt å løsne fjærskåla. (bak var dette lett) Brukte vinkelsliper å "fresa" av litt på stanga, så øvre fjærskål kom lenger ned på stanga. Siden jeg ikke fikk gjenga opp denne biten så måtte jeg lege mellom no skiveroppå øvre fjærskål. Har kjørt 5000km etter dette ble gjort, så det funker fint.

Fikk godkjent senkesettet også, men jeg sa selvfølgelig ikke hva som ble gjort for å få forspenn :D

Go Jul!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mono

jeg hadde bestemt meg for 80/60 jeg ... men nå begynner jeg å bli veldig usikker igjen :mad:

Vel jeg hadde Weitec Gewinde på quattroen, for det første var det grisedyrt, og så hadde jeg det helt nedskrudd - og det blir rett og slett bare alt for lavt til å bruke til noe fornuftig daglig kjøring - det blir jævlig upraktisk, og når det snør er det jo helt jævlig.. kommer ikke til å kjøre på med så mye senking igjen, nei.

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjører med 60/40 og har ikke hatt noe problemer enda. Foruten at jeg måker litt snø hvis det er mye da. Men ellers går det fint over fartsdumper og diverse annet. Eneste er hvis det er litt "forhøyninger" i midten av veien at en bør være litt forsiktig ettersom bilen er rimelig lav under :D Men går fint fint :)

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider