Gå til innhold

Hjemmedata med Henki Kolstad og Wenche Foss

Ranger emnet

Mk2-16v

Anbefalte innlegg

Ahh Commodore 64 tida ja... Men husker den mest som traumatisk jeg. Minutter på å få igang spillene, kasetter som er dårlige... Men det gikk da med noen tusen timer der også.

Fant fram en av de spillene jeg likte best for noen år siden, skulle mimre-spille litt. Ble sjokkert over at det noen i hele tatt orket å spille med den håpløse grafikken. Det samme gjelder vel Wolfenstein 3D og Doom til PC også...

OZzzt zzzz

PS! Commodore 64 maskin selges... :D MED kasett-deck :eek:

OZzzt zzzz

93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning

http://www.team-quattro.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ost

Ahh Commodore 64 tida ja... Men husker den mest som traumatisk jeg. Minutter på å få igang spillene, kasetter som er dårlige... Men det gikk da med noen tusen timer der også.

Fant fram en av de spillene jeg likte best for noen år siden, skulle mimre-spille litt. Ble sjokkert over at det noen i hele tatt orket å spille med den håpløse grafikken. Det samme gjelder vel Wolfenstein 3D og Doom til PC også...

OZzzt zzzz

PS! Commodore 64 maskin selges... :D MED kasett-deck :eek:

Synes Wolenstein 3D på pc er ganske kult jeg, det og Doom var jo skikkelig rått på den tiden med blod og gørr ;)

Tror det gikk en debatt rundt Doom, like den GTA3 hadde.

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mk2-16v

Synes Wolenstein 3D på pc er ganske kult jeg, det og Doom var jo skikkelig rått på den tiden med blod og gørr ;)

Jo, de spillene var jo det beste som fantes på den tida. Helt klart! Har sittet noen timer foran skjerm med ID-spill på :)

Men grafikken på de er jo helt til å grine av nå... Oppløsning på 320X240(?)! Men det var jo det eneste vi hadde...

OZzzt zzzz

OZzzt zzzz

93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning

http://www.team-quattro.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider