westside Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Stylingen på bilen er fra bmw ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 190E med C klasse front og E klasse rumpe ? for spesielt interesserte :) Hva med å turbolade en c36 amg i stedet? Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmeraGTI Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Har programmet som gikk på NRK på video så jeg kan sikkert legge det ut på nettet om ikke så alt for lenge :) Følger med helt fra bilen er original til den blir ferdig. Morsomt programm :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet Januar 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Originally posted by AlmeraGTI Har programmet som gikk på NRK på video så jeg kan sikkert legge det ut på nettet om ikke så alt for lenge :) Følger med helt fra bilen er original til den blir ferdig. Morsomt programm :) får du lagt det ut? Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 Bilen er forøvrig ikke solgt, motoren er plukket ut for gjennomgang. nytt grenrør skal sveises og 2 nye turboer skal på.. de gamle er til salgs, de er såvidt kjørt med. Bilen blir å se på gatebiltreffa til sommeren, og blir da også lagt ut for salg til spesielt interesserte... http://www.flackautolakk.no/ Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmeraGTI Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Originally posted by nrd får du lagt det ut? Programmet blir lagt ut i kveld. Mangler bare å få det redigert + at jeg trenger serverplass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmeraGTI Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Filmen ligger nå ute på Media forumet! Kvaliteten er ikke den beste fordi jeg har ikke større serverplass enn 20MB. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg