Hestetun Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Noen som vet noe om denne bilen?? http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=564009 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Var en reportasje om denne i Bilsport for et par år siden. Mener å huske at bilen var nybygd den gang, basert på en allerede ombygd bil... skal se om jeg finner igjen bladet:) Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Originally posted by Hestetun Noen som vet noe om denne bilen?? http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=564009 en ting jeg veit: LIGG UNNA HAN SOM SELGERN! utrolig useriøs selger!!! han tør til og med ikke å selge biler til folk her på nesodden i frykt for ettervirkninger... han har til og med blitt skutt av misfornøyde kunder... mer vil jeg ikke si om saken... Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Kan ikkeno' for det, men skjermutbyggere på de Corvettene synes jeg er stygt. Bryter istykker den skarpe, rette, langsgående profilen på siden av bilen. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Bilen er fet som få!!! Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Originally posted by Hot Rod Kan ikkeno' for det, men skjermutbyggere på de Corvettene synes jeg er stygt. Bryter istykker den skarpe, rette, langsgående profilen på siden av bilen. Det var det første som slo meg også, blir ikke pent syntes jeg... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dart360 Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Originally posted by Hot Rod Kan ikkeno' for det, men skjermutbyggere på de Corvettene synes jeg er stygt. Bryter istykker den skarpe, rette, langsgående profilen på siden av bilen. Enig ! Det ødelegger bilen totalt. Den ser ut som et misfoster som fra rundt 1980. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Men har dere sett bilen live..? Får et "litt" annet syn på det da.. d gjorde ihvertfall jeg.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Denne bilen gjør seg helt sikkert mye bedre sett rett fra siden. Da blir ikke de skjermutbyggerne så fremtredende. Som nevnt over blir det litt vel mye 80-talls preg på de skjermene, etter min smak. Ser ut som om det er blandet inn 1/4 boble eller beach buggy, liksom. Finnes det ikke en sort, sterkt ombygget Corvette av samme årsmodell her i Norge? Jeg mener å ha sett biler og lest om en slik der alt under "skallet" er en noen og nitti Corvette, mens karosseriet altså er 64 eller deromkring. Kun store felger og lav stil røper at det er "noe mer" med bilen. DEN kaller jeg FET! Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Lindvall Corvetta..? Den er fet ja! Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hestetun Skrevet Desember 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Originally posted by Hans Lindvall Corvetta..? Den er fet ja! Snakker om en helt annen pris da!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Joda, det er riktig. Men jeg tenkte rent utseendmessig. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hestetun Skrevet Desember 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Originally posted by Hot Rod Joda, det er riktig. Men jeg tenkte rent utseendmessig. Kan nok vere enig i at de hjulbuene kan diskuteres.... Men resten da.. Er jo dritt fin inni og motorrommet ser jo bare helt nydligt ut.. Om resten av bilen holder samme mål, så tror jeg at jeg kjøper den!! Derfor så spurte jeg om noen viste noe om den!! Greit å spørre noen andre enn selgeren da, som tydligvis ikke er til å stole på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 seriøst! av alle bilselgere i norge er han den siste jeg ville ha kjøpt biler av. nå om dagen selger han nesten ingen biler fordi folk kjenner til han! derfor selger han bilene sine gjennom andre bilselgere (kompisnettverk med andre ord). Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Hva er det som er greia med han selgeren da? Er det for høye priser? holder ikke bilene den standard han gir utrykk for? Hadde ikke plaga meg å bli sett i den biln..... ;) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg