KalleDybvik Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Helt ny TurboXs RFL (står for Real Fucking Loud) til salgs. Har testet denne typen på min 1.8t i en lengere periode nå og har aldri vært så fornøyd med en dumpventil noensinne. Den er UTROLIG høy sammenlignet med andre dumpventiler jeg har prøvd. Når andre dumpventiler høres ut som de fiser så smeller denne. Den har et meget spesielt stempet som gir en litt rå lyd, på noen turtall kan et slags metallisk hyl høres når den dumper. Dette er dumpventilen hvis du vil skremme eldre damer og små barn. Og nå snakker jeg av erfaring. :) Leveres i orginal eske med shims, umbraco og adaptere. Butikkpris 2190 Selges for 1190 pluss frakt (20kr) Siter Ei øl i hånda er bedre enn ti på taket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Originally posted by KalleDybvik Butikkpris 2190 Hvis du betalte så mye har du blitt lurt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegvill Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Originally posted by KennethA Hvis du betalte så mye har du blitt lurt... Det var rart, eg betalte det samme for min. Kr 1767,- + mva hos KRB i 2003 Siter http://photobucket.com/albums/v73/vegvill/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Har den dumpen jeg oxo på min a4 1.8T Lager helt vanvittig rå lyd, skremmer dritten ut av folk he he.. Har du prøvd den i en tunnel før..??? fy faen for en lyd... Absolutt og anbefale.. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Noen som vet hva de metallplatene som fulgte med i pakken er??? Hvordan kan jeg få enda råere lyd fra ventilen???? noen som har erfaring??? Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalleDybvik Skrevet Desember 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Metall ringene eller platene er shims, med disse kan man justere hvor mye luft dumpventilen skal slippe ut eller hvor stram fjæra skal være. Du kan altså justere om du vil ha kneggelyd i filteret eller psssjj fra dumpen, prøv deg frem med shimsene og finn det som passer deg og din bil best. Du mye fetere lyd med riktig mengde shims i! Siter Ei øl i hånda er bedre enn ti på taket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pure-Racing Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Prøvde å sende PM, men du hadde vistnok full inbox.....! Jeg kjøper dumpen! Får du tilsendt den til Lillestrøm? Hvor befinner dumpen seg? Alex Siter - Pure Power - Pure Racing - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalleDybvik Skrevet Desember 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Urk, hater den innboksen. ;) Dumpen befinner seg i Lindesnes, nærmeste by mandal. Altså så langt sør du kan komme i norge. Kan sende med posten. Har tømt innboksen så prøv igjen du :) Siter Ei øl i hånda er bedre enn ti på taket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kikk0 Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 er den sendt eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg