Gå til innhold

Øk: Liten bil 10k eller mindre

Ranger emnet

Zetec

Anbefalte innlegg

Har en 3-dørs 1989 Golf II med 1300 injection motor som vurderes solgt.

Bilen er tornadorød uten takluke og i grei stand bortsett fra trustelageret som er defekt.

Selges ved rask avgjørelse for 6000 - bilen står i Drammen.

PS. Trenger svar raskt for hvis ikke bilen blir solgt omgående leverer jeg skilter og tar en full overhaling av bilen over nyttår en gang. Gidder - og har heller ikke tid til å bytte lager nå og vil istedet bytte til større motor og annen kasse om jeg beholder bilen.

Kan treffes på 91334103 eller racemag@online.no

Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har jo vært i kontakt tidligere, men bilen min er jo bare den ultimate dB-drag bilen..

Fiat Uno Turbo :)

Liten, rask og sjelden! Spess siden den er rustfri, så du slipper at rustflakene rister av under litt pådrag fra anlegget :)

Bilen er fortsatt til salg, er dog 2 stk som er veldig intressert, men selger til de som gir meg mest penger fortest mulig :)

Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede!

x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar!

x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt!

x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt!

x BMW 318i 86mod - Solgt!

x Jetta mk2 84mod - Solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke BX'en ganske stor da?

ReWrite, du får jo gi beskjed om du selger den da, men regner med at du hører fra oss om ikke så veldig lenge..

Fikk meg nettopp en 12 meter lang buss også, så skal ikke se bortifra at det blir ett ekstremprosjekt i den i årene som kommer ;)

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider