Roberto Skrevet Januar 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2003 Ble tibudt en 240 til 3000.. Tilstanden er som så: Mangler en frontskjerm, panser, støtfanger og lykter fremme... Rustet kanal på høyresiden, ellers nylig sveist bunn og det der. Motor er overhalt for ca 50k siden.... 3000kr.. Ok pris? Hvis jeg slenger over skjerm, panser og skiltene fra den 240en jeg har nå (som er gjennomrustet), hva da? :) Hvis jeg tar nye skilt på den nye bilen, må jeg da betale ny forsikring, eller kan jeg "sette over" den fra den forrige bilen? Fikk forsikring på den for ca 3 mnd siden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elvis Skrevet Januar 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2003 virker ok bil til den prisen... som regel kan du flytte over forsikringen... LIGGE BREIT Siter If I can't take it with me to heaven, I'm going drive it strait to HELL.... Nissan Cherry 1,3gl - 85 (bruksbil) Kadett C -77 prosjekt X-1/3 Volvo 360 WRC (slæddebil) X-'75 volvo 240 ->VOLVO<- (verdens raskeste landbruks maskin!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2003 Men jeg tror ikke du skal flytte over skiltene:rolleyes: Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2003 Originally posted by Mondeo Men jeg tror ikke du skal flytte over skiltene:rolleyes: Tja.. Dønn seriøst da, er det virkelig noen som vil finne det ut? De sjekker vel ikke VIN nr noe sted òg matcher det mot vognkortet vel? :) Eller kanskje forsikringen hadde gjort det da... Hmm.... Me nforsikringen følger med? Da er det kun reg-avgift.. Hvor mye er det? Bilen har IKKE skilt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2003 Originally posted by Robert Tja.. Dønn seriøst da, er det virkelig noen som vil finne det ut? De sjekker vel ikke VIN nr noe sted òg matcher det mot vognkortet vel? :) Eller kanskje forsikringen hadde gjort det da... Hmm.... Me nforsikringen følger med? Da er det kun reg-avgift.. Hvor mye er det? Bilen har IKKE skilt... OM du kræsjer og skader noen, DA er du ille ute.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2003 Ok. Da skaffer jeg nye skilt. Hva koster det å registrere en bil i dette møkkalandet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2003 Originally posted by Robert Tja.. Dønn seriøst da, er det virkelig noen som vil finne det ut? De sjekker vel ikke VIN nr noe sted òg matcher det mot vognkortet vel? :) Eller kanskje forsikringen hadde gjort det da... Hmm.... Me nforsikringen følger med? Da er det kun reg-avgift.. Hvor mye er det? Bilen har IKKE skilt... Chassisnummeret skal sjekkes på den periodiske kontrollen, Eu kontroll om du vil! Er vel ikke bestandig det blir gjort men:rolleyes: Tviler på at det blir oppdaget ved en skade, så sant biltilsynet ikke kobles inn! Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2003 Reg, avgift koster vel ca 1300 for en 10 år gammel eller eldre bil! I tillegg kommer skilt på 3-400 Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsgeorg Skrevet Januar 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2003 reg for en så gammel bil er ikke så dyrt... kan sikkert stemme at det er ca 1300kr. Men du må ikke finne på å bare bytte om skiltene!! blir det merka, da ryker lappen, pluss en "!!DYR!!" bot! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2003 Nei jeg skal bare ha den som delebil, jeg lapper sammen mitt vrak en helt jeg gidd og så bruker jeg motor og drivverk fra det sisteinkjøpte vraket.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg