Gå til innhold

God jul :)

Ranger emnet


kimoajajaj

Anbefalte innlegg

yes god jul til dere alle håper det ligger noen golf 2 deler under ett eller annet tre i år :) (vet jeg får strykebrett i år så ser dårlig ut med golf deler her) :mad: men men kos dere....

har du lyst har du lov!!

 

uten bil :(

s3 2000 mod solgt

golf gti g60 turbo som ble lakket gull i 1997!! :) SOLGT!

golf 1 16v solgt 1997

og en riskoker... :( HØGGES!!

golf rally prosjekt solgt :scared

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RoBeRt0

hehe , ikke lovende bundy :P

 

GOD JUL !

 

nope julen suger bruker opp pengene jeg kunne brukt på bilen på dritt til alle andre og får bare sokker og strykebrett igjen!!!!!!!!!!! hallo ka fanen er det og gi til en ungkar da!!!!!!

nei til neste år skal jeg ta bilde av bilen og gi det som et julekort til alle sammen så slipper jeg billig unna printer det ut på dataen her så koster neste års julegave budsjett på den nette sum av 30 kr... og plutselig har jeg flere turen kr til jeg kan bruke på "gullet" mitt :)

har du lyst har du lov!!

 

uten bil :(

s3 2000 mod solgt

golf gti g60 turbo som ble lakket gull i 1997!! :) SOLGT!

golf 1 16v solgt 1997

og en riskoker... :( HØGGES!!

golf rally prosjekt solgt :scared

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bundyg60

yes god jul til dere alle håper det ligger noen golf 2 deler under ett eller annet tre i år :) (vet jeg får strykebrett i år så ser dårlig ut med golf deler her) :mad: men men kos dere....

 

Jeg ser ikke noen Gti 16V motor under treet her, snufs.

Eneste jeg ønska meg i år. Så hvis jeg ikke får det raser jeg motoren min. Og da må mutters kjøre meg rundt hele tiden, og til slutt blir hu lei og kjøper motor til meg. :D

 

Golf jul og Golf nyttår!

Chiptuning og diagnose

www.tntuning.no

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God Jul til alle her på golf 2 bilforumet, ser frem til og et godt nyttår også, og hoper jeg ser mange kule golfer i året som kommer også!

 

Hilsen Aleksander og Nutte

Broooom! See you when you get there..

Det er ikke farten som dreper, det er bråstoppen!

 

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=73092

 

90 BMW 320i

(x) 89 VW Corrado G60

(x) 88 Golf mk2 GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår