KaldBlod Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 God Jul og godt nyttår til alle som har Golf 2 og noen få andre. :) Dette er den beste delen av forumet. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cerwin-Vega! Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 god jul alle sammen... var d noen som ble velsignet med golf deler under treet i år da? mvh: Cerwin-Vega! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bundyg60 Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Originally posted by Cerwin-Vega! god jul alle sammen... var d noen som ble velsignet med golf deler under treet i år da? mvh: Cerwin-Vega! mærmeste jeg kom det var en kost så jeg kan tørke av støvet fra bilen min så det ble et strykebrett en kost en jakke en bukse og en genser og PENGER så jeg kan bruke på gullet så i neste uke er det rett og bestille datasprut :) Siter har du lyst har du lov!! uten bil :( s3 2000 mod solgt golf gti g60 turbo som ble lakket gull i 1997!! :) SOLGT! golf 1 16v solgt 1997 og en riskoker... :( HØGGES!! golf rally prosjekt solgt :scared Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Nå er jeg sur. Faen. Mutters drev å babla om gti motor hele tiden. Og så fikk jeg 1000kr isteden, hvor i helvete får man kjøpt en gti 16v motor til 1000kr. Ikke noe god jul i år. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Originally posted by daho Nå er jeg sur. Faen. Mutters drev å babla om gti motor hele tiden. Og så fikk jeg 1000kr isteden, hvor i helvete får man kjøpt en gti 16v motor til 1000kr. Ikke noe god jul i år. kvinnfolk og bil...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Desember 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 Heihei ! Fint å se at alle ønsker alle god jul!:) Ble en del bilrelaterte gaver under treet vårt, ingen store ting, men kan nevne: En kartong med Mobil 1 15W 50 Supersyntetisk motorolje (bruttern tok med fra statene) (6liter) To vanlige Turtle Wax pusseskinn Et "super" turtle pusseskinn To vanlige flasker med Turtlewax polish En vanlig flaske med Turtlewax shampoo En kingsize (usa ) flaske med Turtlewax shampoo Top Hat til bilen Et sett med "crowfoot" nøkler, ser ut som avklipte fastnøkler som man setter 3/8 forlenger/skralle rett i.. Og så over til de ikke-bil relaterte gavene Tupperware knivsett til kjøkkenet En glass cola To rosa tøfler To black design (tror det var det det heter) bilder En fin kopp En oppladbar skrutrekker M/lys Deodorant 2 DVD`er Ei eske konfekt 2 par ullvangsokker 200kr Da har jeg vell fått med alt.. fikk totalt 11 gaver.. hvor mange fikk dere da? Jaja nå sitter jeg her å venter på at de gråe skyene skal trekke innover i fjorden slik at det komme litt mere snø! Jaja fortsatt god jul alle sammen!! Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 Jeg fikk: En kopp, (Horny little devil) To silke boxere. En tempur pute. Bilextra gavekort 500,- Genser Marsipan Varmeflaske. 150kr i ring boks, fikk det av en jente så jeg begynte å tvile litt før jeg åpnet den. 1000kr til motor. Noen programmer til pc. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim_andre Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Jeg fikk: 90 fanger sett :) 2550kr konfekt genser t skjorte skjorte gavekort på storbyen (200kr) boksere sokker Burnout 3 (ps2) marsipangris (stor) mmmmm det var vel det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Poleringmaskin Penger til Auto Glym polish Bilshampoo Svamper Penger - 1400 av dem faktisk (går til bil, selvfølgelig) Elektrisk setevarmersak Jakke Gensere Parfymegreie Lottokuponger Flaxlodd Bok ("hurra") Lampe Ny kortholder (finere enn den jeg har, men den nye er uten VW-logo!) Muligens noe mer.. :p Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 eg fekk : *inni helvete gjeng med klær(orker ikkje ramse opp alt) *calrsberg ølglass *simpsons plakat *jævla masse snop *penger og gavekort, og den beste: *Signert Pondus bok(nr.4 i serien signert nå :D ) så fint lite til bil egentlig, men veit jo ka pengene skal gå til:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim_andre Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Du er vel tilfedig vis ikke Pondus fan eller??? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Originally posted by kim_andre Du er vel tilfedig vis ikke Pondus fan eller??? ;) neida, og er tilfeldigvis ikkje i slekt med forfatter heller ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 er ikkje kjip, legger ut bilde av alle bøkene har mykje meir som original stripe og anna dilldall, men det har ikkje fått i julegave....... ellers snart nyttår nå folkens:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desses Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Åhhhh.... Du er en levende Gud! Du bare må skaffe meg et signert eksemplar! Er en enorm fan av Pondus! Jeg starta til og med en egen interessegruppe på russ.no om Pondus :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Originally posted by desses Åhhhh.... Du er en levende Gud! Du bare må skaffe meg et signert eksemplar! Er en enorm fan av Pondus! Jeg starta til og med en egen interessegruppe på russ.no om Pondus :D var du russ i 2004? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg