[TT] Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Har pr. dags dato en jeep med rundt 190hk. Dette går sånn passe greit. Synes ikke de 4L holder. Har hatt en rekke biler før dette, flere pickuper var borti civic. vil ha noe som er sprekere!!! Tanken min faller da på en lettere bil med liten og sprek mottor. Mitt store spørsmål er da: (typisk rookie smp.) 1- Hva er sprekest (hk/nm/ccm2)? av de forskellige mottor variantene. 2- Typiske feil/barne sykdmommer? Årsmodeller/mottorer som bør ungås? (Tenker ikke på 'vanlige' ting om 'husk og sjekk bærekuler/regreim osv...) 3- Har søkt etter litt info på nettet, men det står så mye forskjellig. Kunne tenkt meg en av de 'sprekeste' mottortypene, får man en fin 94+mod til rundt 90.000,-? Siter . Hilsen Truls. O 00 Audi TT Turbo Quattro 225C + X 97 Audi A4 Turbo S Quattro++ x 94 Jeep Cherokee V6 32"+ x 96 Honda Civic Hb 1.6 17"+ x 89 Toyota Hilux 2.5D 8" hev /35x14.5" hjul+++ x 86 Nissan Kingcab 2.5D 3" hev /33x12.5" hjul + Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[TT] Skrevet Desember 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 PS: tenker da på sedan utgaven. Siter . Hilsen Truls. O 00 Audi TT Turbo Quattro 225C + X 97 Audi A4 Turbo S Quattro++ x 94 Jeep Cherokee V6 32"+ x 96 Honda Civic Hb 1.6 17"+ x 89 Toyota Hilux 2.5D 8" hev /35x14.5" hjul+++ x 86 Nissan Kingcab 2.5D 3" hev /33x12.5" hjul + Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Originally posted by [TT] Har pr. dags dato en jeep med rundt 190hk. Dette går sånn passe greit. Synes ikke de 4L holder. Har hatt en rekke biler før dette, flere pickuper var borti civic. vil ha noe som er sprekere!!! Tanken min faller da på en lettere bil med liten og sprek mottor. Mitt store spørsmål er da: (typisk rookie smp.) 1- Hva er sprekest (hk/nm/ccm2)? av de forskellige mottor variantene. 2- Typiske feil/barne sykdmommer? Årsmodeller/mottorer som bør ungås? (Tenker ikke på 'vanlige' ting om 'husk og sjekk bærekuler/regreim osv...) 3- Har søkt etter litt info på nettet, men det står så mye forskjellig. Kunne tenkt meg en av de 'sprekeste' mottortypene, får man en fin 94+mod til rundt 90.000,-? Søk rundt på A4 på forumet så finner du helt sikkert masse info om dette her. Mange som har skrevet tråder som dette før. Tror du bør gå opp en del i pris hvis du skal ha en bra a4. Audi A4 kom i 1995 og 95 modellen hadde jeg styrt unna hadde jeg vært deg. Skulle jeg kjøpt a4 nå hadde jeg kjøpt 98 modell eller nyere og selvsagt da med turbo og quattro. Da stiger prisen ganske fort en del over 90k som du har tenkt å bruke.... Men lykke til med letingen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Litt om bilen: Har en a4 jeg, det er en 98 a4 1.8T Har gått ca158.000 km Har påkostet mye det siste året med slitedeler og alle "sykdommer" skal være rettet opp. har fullt service hefte og var på service 23-12-04 uten noen feil. har også mobilitetsgaranti til 173000 km. Bilen kan vises fram i oslo/akershus o.s.v Prisen blir mellom 155,000 - 160,000 kommer an på om du vil ha stereo da.. NEDSATT PRIS: 145.000,-+stereo bilen har følgende utstyr: -Digitalt klima -Fullt Service hefte -el. vinduer -El. speil -Hengerfeste -Dobbel rollo -Rails -Cd/rds/mp3 spiller -Rs4 grill -Øyelokk -Hvite blinklykter -Alarm -Sentrallås, fjernstyrt¨ -Oppv. seter -Abs -15" alu felger vinter -15" alu felger sommer -Servostyring -Startsperre -Justering av ratt -4 x Airbag Ta kontakt : mzmen@chello.no eller 99625636 Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Jeg har en 2.5TDI 1999 mod Quattro A4. Bilen er helt sjef på alle føre og går utrolig bra. :D Anbefales absolut.. Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Originally posted by [TT] Har pr. dags dato en jeep med rundt 190hk. Dette går sånn passe greit. Synes ikke de 4L holder. Har hatt en rekke biler før dette, flere pickuper var borti civic. vil ha noe som er sprekere!!! Tanken min faller da på en lettere bil med liten og sprek mottor. Mitt store spørsmål er da: (typisk rookie smp.) 1- Hva er sprekest (hk/nm/ccm2)? av de forskellige mottor variantene. 2- Typiske feil/barne sykdmommer? Årsmodeller/mottorer som bør ungås? (Tenker ikke på 'vanlige' ting om 'husk og sjekk bærekuler/regreim osv...) 3- Har søkt etter litt info på nettet, men det står så mye forskjellig. Kunne tenkt meg en av de 'sprekeste' mottortypene, får man en fin 94+mod til rundt 90.000,-? Jeg har min til slags nå: Det er en 96-modell 1.8, Km.Stand 130k, EU OK.. Det som er gjort med bilen er: - MS Design Baklukespoiler - Hvite baklykter/blinkers fremme - 40 mm Godkj. senkesett - 18" BBS RX på 225/40(en del slitt) - Komplett Supersprint DTM eksos frem til Kat. - KN Filter(Innsats og Konisk) - Ulakkert Caractere RS front følger med(nypris 9000,-) Prisen er satt til 95.000,- Annonse i AutoDB Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg