Turbotrille Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 http://www.hjemme.no/haavard/Vinterdrift-19-12-2004.mpg Bare en Opel Rekord og en 100sx som leker seg litt på en parkeringsplass, ikke det helt store. Nesten 5 minutt, og ca 85mb. Kos dere. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Poster iallefall en liten linje.. Lastet ned og så filmen... Jojo noe sladdings var det, men utrolig lite spennende kameravinkler og muligens litt mye av det samme.... Ser jeg faller i disse fellene selv, men Video ekke lett å få bra :) Men allt er bedre enn ikkeno, så da godtar vi denne også :P Igjen kommer nøkkelordene, Sync sync sync, og fremdrift til bakhodet... Musikken var som vanlig bare "limt på" uten NOE følelser, og det var liksom ikke noe formstigning på sladdene, bare sånn random fanget litt sladding her, og litt sladding der... :) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Desember 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 Når vi først er ute å sladder å leker så bryr vi oss ikke noe særlig om hvordan det blir filmet, hvor fort det går osv.. vi bare har det gøy, og det klarer vi veldig bra. :D Filmen er nesten ikke redigert i det hele tatt, bare lagt rett inn på PC, også er det lagt til noe musikk så det blir litt mer spennende enn å kun høre på dumpen til 200en og det råtne eksosanlegget mitt. :) Men vi får se, det kommer kanskje noe mer film ut i løpet av vinteren, kanskje det kan bli litt bedre da. :) Takker ihvertfall for tilbakemelding. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teknomage Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 Må nok være litt enig med Pudding her. Ble litt kjedelig etterhvert. Mye av det samme. Hadde håpet på litt mer fart :D Ikke så mange andre filmer fra denne vinteren så godkjent. Bedre enn ingenting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svinball Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Originally posted by Turbotrille http://www.hjemme.no/haavard/Vinterdrift-19-12-2004.mpg Bare en Opel Rekord og en 100sx som leker seg litt på en parkeringsplass, ikke det helt store. Nesten 5 minutt, og ca 85mb. Kos dere. :) Opel Rekord og 100sx??? Da må det vel være Opel Kadett D og 100nx isåfall!heyyou :fuckme2: Siter http://www.curbz.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 enda et missbruk av ordet drifting .. drifting krever tallent .. på vinterstid kan alle "drifte" dette er ikke noe mer enn slædding... Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Først : Dropp drifting og sladding debatten! Alle kaller allt Sladding igjen, for det er det der er, også er vi enige! :) Med mindre det er aktivitet på BANE og med det formålet å ligge sidelengs KUN. Da godtar jeg det. Deretter: Originally posted by Turbotrille Når vi først er ute å sladder å leker så bryr vi oss ikke noe særlig om hvordan det blir filmet, hvor fort det går osv.. vi bare har det gøy, og det klarer vi veldig bra. :D Filmen er nesten ikke redigert i det hele tatt, bare lagt rett inn på PC, også er det lagt til noe musikk så det blir litt mer spennende enn å kun høre på dumpen til 200en og det råtne eksosanlegget mitt. :) Disse utsagnene provoserer meg faktisk... Her bruker jeg masse av min verdifulle tid på å prøve å lage noe underholdene .. Ofrer min tid på treff og slikt også ved at jeg ikke får sett noe selv - ikke fulgt med på noe selv. Jeg har løpt rundt Artic circle raceway 4 ganger... Den banen er no førdømt lang... Tilsvarende på Våler og Rudskogen... Også kommer du med noe så dumt som "når vi er ute og sladder det og filmer det, så driter vi i hvordan filmen blir". Ærlig talt, da kan dere jo legge igjen kameraet hjemme og drite i å filme det da.. Og når du atpåtill kommer med at du ikke redigerer noe på den heller, bare legger på en låt uten noe mer ettertanke og encoder det ferdig... -Tor Morten NB all kritikken var ikke kun mot hvor dårlig denne filmen var, og jeg står ved det jeg har postet lenger opp.. Men denne holdningen her altså... Edit: når jeg tenker over det etterpå tror jeg jeg bare var sint på meg selv fordi jeg bruker for lang tid på å redigere ut ting .. :rolleyes: Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Originally posted by Pudding Edit: når jeg tenker over det etterpå tror jeg jeg bare var sint på meg selv fordi jeg bruker for lang tid på å redigere ut ting .. :rolleyes: Bare fortsett å lage god film, du!!! Er helt enig med deg! Mye bedre å se når det er lagt tid og sjel i produksjonen! Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svinball Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Originally posted by Pudding Først : Dropp drifting og sladding debatten! Alle kaller allt Sladding igjen, for det er det der er, også er vi enige! :) Med mindre det er aktivitet på BANE og med det formålet å ligge sidelengs KUN. Da godtar jeg det. Deretter: Disse utsagnene provoserer meg faktisk... Her bruker jeg masse av min verdifulle tid på å prøve å lage noe underholdene .. Ofrer min tid på treff og slikt også ved at jeg ikke får sett noe selv - ikke fulgt med på noe selv. Jeg har løpt rundt Artic circle raceway 4 ganger... Den banen er no førdømt lang... Tilsvarende på Våler og Rudskogen... Også kommer du med noe så dumt som "når vi er ute og sladder det og filmer det, så driter vi i hvordan filmen blir". Ærlig talt, da kan dere jo legge igjen kameraet hjemme og drite i å filme det da.. Og når du atpåtill kommer med at du ikke redigerer noe på den heller, bare legger på en låt uten noe mer ettertanke og encoder det ferdig... -Tor Morten NB all kritikken var ikke kun mot hvor dårlig denne filmen var, og jeg står ved det jeg har postet lenger opp.. Men denne holdningen her altså... Edit: når jeg tenker over det etterpå tror jeg jeg bare var sint på meg selv fordi jeg bruker for lang tid på å redigere ut ting .. :rolleyes: Ser man det... Der har du forskjellen på meg og deg... Du er proff, jeg er amatør... Jeg sliter noe med å sitte foran Pc'en i lengre tid og redigere film, så da er det bedre å gjøre som i denne filmen... Fort og greit... For da blir det iallefall gjort... Jeg har timesvis med materiale fra både Gatebil, Essokickers-treff og lignende som aldri blir redigert, fordi det tar for lang tid og jeg er en utålmodig sjel... Denne filmen ble filmet, vi hadde det mye gøy og så redigerte jeg filmen iløpet av en time eller to... Bare for å kunne vise folket litt "snømorro"... Jeg jager ingen Oscar eller noe, og syns det er for dumt å slenge dritt for at en film er for enkelt lagd... Dessuten så var det ikke akkurat mye å lage film om da... Altfor mørkt og for få biler... Men for all del: Takk for tilbakemeldinger! Skal jeg engang driste meg til å lage en skikkelig film, så kommer jeg nok til å bruke noen av dine trix i prosessen! ;) Siter http://www.curbz.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 hehe som nevnt, ingen personanngrep her altså :) Men holdningen... Legger man ut et bilde som er helt uklart og ute av fokus og har med bare halve motivet..? Legger man ut en dårlig film man ikke legger noe arbeid i..? :) Selvfølgelig er jo rammefaktorene at nettop pga det tar så mye lenger tid er det mange færre filmer ute, og da tar man nettop til takke med det man får, og godtar også filmer av en lavere kvalitet. Men jeg har sett fler eksempler på folk som klager på endel ting i f.eks flere filmer, også tilslutt engang går de ut og lager en letvint video sak helt uten følelse selv... Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg