Gå til innhold

Haynes med sex bok.

Ranger emnet


daho

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

haha kaldblod as!

 

Hustler Cyberskin pussy

 

(Større bilde) Cyberskin materiale er mykt og deilig - det perfekte materialet for "mastrubating sleeves".

Det er helt mykt og holder lett på varme, så det kjennes aldri kaldt. Det er viktig at du bruker glidemiddel for den glatte følelse

 

Husk glidemiddel kaldblod! men står vel i boken :D

Rock hard ride free!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en finfin side som jeg fant i bookmarken din som heter flirt.no ;) hehe og med litt kopier og lim in fra linker som jeg har fått fra deg så er ikke det noe problem. Men nå synes jeg at gummifitta de tar for mye av oppmerksomheten fra hva denne tråden handler om, men vi kan vel oppsummere med at den forhåpentligvis kan gi Kaldblod noen råd om hvordan han kan bruke gummifitta si i bil ;) og kanskje klarer hvis ikke pakken på gummifitta ikke klarte det å minne deg på at glidekrem tydligvis er et "must" kaldblod! Så ikke kom i gymtimen på skolen neste gang igjen å si at du fortsatt har sår penis fordi du bruke gummifitte i går uten glidekrem!!!

Rock hard ride free!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår