the Boss Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 http://london.craigslist.org/car/49296648.html :D Siter Volvo BM 430- 76 mod Volvo 242 Deluxe 78 mod Zetor 92 L 84 mod Fordson Major 66 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Ja.... Litt optimistik han der ja. Sto en lignende i Motorbørsen for ei stund sia. Noe med en porsche som var kjørt i ett fjell og noe greier. Husker ikke helt. Autofilbladet leier å ha slike gullkornannonser også. Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Noen som vil kjøpe min? med "liten" frontskade? :D Det var foresten Julenissen som hoppet ut i veien forran meg :rolleyes: Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Originally posted by MacSi Noen som vil kjøpe min? med "liten" frontskade? :D Det var foresten Julenissen som hoppet ut i veien forran meg :rolleyes: DU HAKKE DREPT NISSEN?????!?? Hvem skal komme med gaver til meg da? :mad: Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Originally posted by KingCamel DU HAKKE DREPT NISSEN?????!?? Hvem skal komme med gaver til meg da? :mad: Neida.. han kom veldig fort fra venstre.. Jeg bremset, men litt for sent.. han ga full føyk, men jeg traff like vell bakerste delen av sleden hans.. :rolleyes: Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 Originally posted by MacSi Neida.. han kom veldig fort fra venstre.. Jeg bremset, men litt for sent.. han ga full føyk, men jeg traff like vell bakerste delen av sleden hans.. :rolleyes: IDIOT!! Det var der turbo mx5en min var :mad: :mad: Jeg gir deg bank når jeg kommer tilbake fra ferie :D Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg