Gå til innhold

Ratt nav, boss til Golf 2 selges

Ranger emnet

KadettC16v

Anbefalte innlegg

Endringen kom sammen med faceliften på golfen. Det vil si fra 88-modellene. Har du dører med hel rute skal du ha et nav med større hull enn om du har en golf med delt rute originalt. Satt det i en 1987 modell med delt rute, så passer det garantert ikke i en 88 modell eller nyere.

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KadettC16v

Jeg har fremdeles om ikke Ralleygolf skal ha det..

Hei, var på vei til bergen idag men så måtte jeg snu (g lader trøbbel) Så hvis du har annen kjøper så kan du bare selge det. Hvis ikke kan jeg kjøpe det når jeg ska til bergen, men det er litt uvisst når.

Trond

VW Golf g60 Rallye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golfy

Endringen kom sammen med faceliften på golfen. Det vil si fra 88-modellene. Har du dører med hel rute skal du ha et nav med større hull enn om du har en golf med delt rute originalt. Satt det i en 1987 modell med delt rute, så passer det garantert ikke i en 88 modell eller nyere.

ikke riktig, gamle navnet mit (det satt i en 88mod golf) de har hele ruter i døra foran... men der er navet fortsatt av den "lille" typen! ... på min 91 så er det av den store typen, tipper det kom i 89 jeg..

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, de butikkene jeg har hørt med sier fra 88-modellene.

I deleprogrammet som volkswagen bruker står det oppført andre ratt fra 88 modellene som bruker større hull. Men kanskje det har noe med servostyring å gjøre? ikke vet jeg..

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golfy

hmm, de butikkene jeg har hørt med sier fra 88-modellene.

I deleprogrammet som volkswagen bruker står det oppført andre ratt fra 88 modellene som bruker større hull. Men kanskje det har noe med servostyring å gjøre? ikke vet jeg..

Ja det kan nok stemme... =)

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider