Gå til innhold

Stemmer dette?


Zakath

Anbefalte innlegg

Må berre høyre om eg har fått med meg det mest nødvendige ang. P11 SRi (98 model)

 

Motor: SR20De ca 130Hk

Skivebremser framme og bak 257mm

AC, El. vindu, sentrallås, 2stk. puter, Abs og servo

 

Vanlige problem: Bensinpumpe, radiator, rust nede ved bakdøren, rust på bensinpåfyllingsrør og feste til spoiler.

 

Forholdsvis lett og finne Styling.

 

Enkelt å modifisere motoren, siden det er den samme som står i F.eks S14.

 

Om eg har glemt noke viktig, så hadde det vert hyggelig om noen kunne hjelpt meg og finne/svare kva eg evt. mangler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På P10 er det, som andre nevner her, mange steder det ruster hvis man ikke er snill mot den, desverre. Som nevnt i skjøten mellom kanal og skjerm i bakdørene, hjulbuer, bensinsnabel, bakluke, kanaler(!!).

 

Mye av dette er vel forbedret på P11, men man skal jo være snill med den også :)

Er vanskelig å si noe om det der for meg egentlig..jeg har bare en liten flekk på eksosen min, bak katta.

 

Jeg har aldri hørt noe spesielt om det problemet med bensinpumpa du nevner, og ikke radiatoren heller, for den saks skyld.

 

Det som er verdt å sjekke opp er multilinken. Det øvre staget eter foringer som bare det, og hvis begge to er gåene kan du like gjerne kjøpe hele staget nytt, siden det koster 500 kroner mer enn bare foringene, og du må ha det ut alikevel.

 

Styling ja..den som hadde litt styling. Det er å få tak i, og hvis du sjekker ut denne linken, så blir du kanskje klokere:

 

http://g20.net/forum/showthread.php?threadid=12047

 

Verdt å merke seg at forumet der er bra. Mye hjelpsomme folk.

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

 

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, ja riktig.

Nei, som du sier, har bare hørt det der. Men de foringene der er gåene på min bil og nemlig, og etter det jeg fikk med meg er det omtrent 500 spenn forskjell på hele staget og bare foringene..lurer på om jeg skal ta og kjøpe hele driten med foringene i..må jo ha ut staget uansett.

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

 

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dulle

Hehehe, ja riktig.

Nei, som du sier, har bare hørt det der. Men de foringene der er gåene på min bil og nemlig, og etter det jeg fikk med meg er det omtrent 500 spenn forskjell på hele staget og bare foringene..lurer på om jeg skal ta og kjøpe hele driten med foringene i..må jo ha ut staget uansett.

 

Det som er tingen er at hvis det er slakk der så må hele armen byttes, men hvis det bare er lyd i dem uten slakk så kan du bytte kun foringer, og smøre inn godt med fett!!

-98 Almera GTi

 

x-95 Primera 2,0 Sri

x-200sx S13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår