Zakath Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Må berre høyre om eg har fått med meg det mest nødvendige ang. P11 SRi (98 model) Motor: SR20De ca 130Hk Skivebremser framme og bak 257mm AC, El. vindu, sentrallås, 2stk. puter, Abs og servo Vanlige problem: Bensinpumpe, radiator, rust nede ved bakdøren, rust på bensinpåfyllingsrør og feste til spoiler. Forholdsvis lett og finne Styling. Enkelt å modifisere motoren, siden det er den samme som står i F.eks S14. Om eg har glemt noke viktig, så hadde det vert hyggelig om noen kunne hjelpt meg og finne/svare kva eg evt. mangler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Originally posted by Zakath Forholdsvis lett og finne Styling. Nei. Du finner, men du finner lite, det er ganske lite styling ute å går generelt til Primeramodellene. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SR20De Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Rust nede ved bakdøren (skjøt mellom kanal og skjerm) er vel ordnet på P11`n? P10 har hvertfall dette problemet, men mener å ha lest at dette er fikset på P11. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zakath Skrevet Desember 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Så det er lite styling å finne, og problemet med rust mellom kanal og skjerm er ordnet på P11. Men P11 har fremdeles problem med bensinpumpa og radiatoren og enkelte mindre rustproblem(bensinpåfyllingsrør og spoilerfeste), eller har dei ordnet dette og? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janj Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Har en slik bil og det er litt rust på venstre siden der hekkspoilern er fast i bakluka ja:( har ennå ikke gidda gjøre noe me det...har ikke lagt merke til noen av de andre problemene der Siter www.sprett.net http://www.sprett.net/modules.php?set_albumName=album30&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_album.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 På P10 er det, som andre nevner her, mange steder det ruster hvis man ikke er snill mot den, desverre. Som nevnt i skjøten mellom kanal og skjerm i bakdørene, hjulbuer, bensinsnabel, bakluke, kanaler(!!). Mye av dette er vel forbedret på P11, men man skal jo være snill med den også :) Er vanskelig å si noe om det der for meg egentlig..jeg har bare en liten flekk på eksosen min, bak katta. Jeg har aldri hørt noe spesielt om det problemet med bensinpumpa du nevner, og ikke radiatoren heller, for den saks skyld. Det som er verdt å sjekke opp er multilinken. Det øvre staget eter foringer som bare det, og hvis begge to er gåene kan du like gjerne kjøpe hele staget nytt, siden det koster 500 kroner mer enn bare foringene, og du må ha det ut alikevel. Styling ja..den som hadde litt styling. Det er å få tak i, og hvis du sjekker ut denne linken, så blir du kanskje klokere: http://g20.net/forum/showthread.php?threadid=12047 Verdt å merke seg at forumet der er bra. Mye hjelpsomme folk. Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 hvor får du tak i bare foringene til multi-link staget? har aldri sett noe annet enn hele stag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 Går an å få kjøpt bare foringer på P11, men på P10 må hele shiten byttes :\ Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 Originally posted by Dulle Går an å få kjøpt bare foringer på P11, men på P10 må hele shiten byttes :\ Det er noe dem bare sier på nissan det;) Detta har du ikke hørt av meg, siden jeg jobber på nissan Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 Hehehe, ja riktig. Nei, som du sier, har bare hørt det der. Men de foringene der er gåene på min bil og nemlig, og etter det jeg fikk med meg er det omtrent 500 spenn forskjell på hele staget og bare foringene..lurer på om jeg skal ta og kjøpe hele driten med foringene i..må jo ha ut staget uansett. Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 Originally posted by Dulle Hehehe, ja riktig. Nei, som du sier, har bare hørt det der. Men de foringene der er gåene på min bil og nemlig, og etter det jeg fikk med meg er det omtrent 500 spenn forskjell på hele staget og bare foringene..lurer på om jeg skal ta og kjøpe hele driten med foringene i..må jo ha ut staget uansett. Det som er tingen er at hvis det er slakk der så må hele armen byttes, men hvis det bare er lyd i dem uten slakk så kan du bytte kun foringer, og smøre inn godt med fett!! Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Snakker du P10 eller P11 nå? Eller begge? Uansett, godt vi har ordentlige fagfolk her :) Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Originally posted by Dulle Snakker du P10 eller P11 nå? Eller begge? Uansett, godt vi har ordentlige fagfolk her :) Gjelder begge modeller! Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zakath Skrevet Desember 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Eit lite dumt spørsmål til: Kva er det som er forskjel på SR20De og SR20DE motoren? Eg har ikkje funnet noko om akuratt dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 SR20De er 2 liter på 130 hk (P11) oh SR20DE er 2 liter på 150 hk (GT) Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg