Gå til innhold

lurer på og bytte motor til sommeren

Ranger emnet

bundyg60

Anbefalte innlegg

noen som har noen gode bilder av en porche 944 turbo motor liggende? trenger bilder inn mot svinghjulet skal ha en slik motor i min tenkte jeg..

må bare prøve noe nytt har ikke hørt om at noen har fått det oppi enda så... kan bli gøy med litt mer kubbik i den.. har en motor jeg kan få kjøpe som er benket til 430 hk i så.. men den er i sverige og han har ikke noen flere bilder av den enn forfra så.........

har du lyst har du lov!!

uten bil :(

s3 2000 mod solgt

golf gti g60 turbo som ble lakket gull i 1997!! :) SOLGT!

golf 1 16v solgt 1997

og en riskoker... :( HØGGES!!

golf rally prosjekt solgt :scared

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by R|ppeR

er det en sekser? rekke?

nei er en firer på 2,3 tror jeg de er orginalt... men den jeg har hørt litt på er borret til 2,5 liters...

har du lyst har du lov!!

s3 2000 mod solgt

golf 1 16v solgt 1997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by R|ppeR

ok, åssen er lengda på en slik motor i forhold til golf motoren da?

hmm ja det var det nei de skal være helt lik må bare ta vekk fordeleren så skal den gå rett oppi..

så det må data sprut på den..

har du lyst har du lov!!

s3 2000 mod solgt

golf 1 16v solgt 1997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

944 motor i golf er allerede gjort!

men dog bare en vanlig 2.5 liter på 164 hk men bygget om slik at den stakkars golfen fikk bakhjulstrekk

Det finnes ikke 2.3 l porsche motor i 944 serien.

det var 2.5 på 164 hk

2.7 16v 190 hk

3.0 230 hk

2.5 turbo 250 hk og turbo s på 270 hk

Sånn ca

men her er en link til de som har puttet 944 motor i golf 2

http://www.boydz.com/85VWGolf.html

I like big butz and I can not lie!

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Men, det finnes rekke5 2,3 Audi motor på 136hk i 944..

åh??

Kan du finne den omtalt noen steder?? Noe som ble levert orginalt eller noe som er ombygget??

Eneste audi motorene jeg vet om ble levert i 924 og var på 125 hk og 1.8 l og en på 175 hk på samme 1.8 bare med turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Skillz2k

åh??

Kan du finne den omtalt noen steder?? Noe som ble levert orginalt eller noe som er ombygget??

Eneste audi motorene jeg vet om ble levert i 924 og var på 125 hk og 1.8 l og en på 175 hk på samme 1.8 bare med turbo

Jeg kan prøve å leite etter info... Jeg er nesten 100% sikker på at dette er faktum..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, det finnes rekke5 2,3 Audi motor på 136hk i 944..

hmm tror du skal holde deg til kebab trilen din jeg for nå er du litt ute på tur her.... det stemmer at audi har laget denne motoren ja men det er nok en firer uder panseret til en porche 944 turbo

har du lyst har du lov!!

s3 2000 mod solgt

golf 1 16v solgt 1997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bundyg60

hmm tror du skal holde deg til kebab trilen din jeg for nå er du litt ute på tur her.... det stemmer at audi har laget denne motoren ja men det er nok en firer uder panseret til en porche 944 turbo

http://images.google.no/imgres?imgurl=http://jimweb.free.fr/944_250_1_3.jpg&imgrefurl=http://jimweb.free.fr/articles944.html&h=1755&w=1275&sz=540&tbnid=ScuS1OrUF7wJ:&tbnh=148&tbnw=108&start=15&prev=/images%3Fq%3D944%2Bturbo%26hl%3Dno%26lr%3D

les og lær :)

har du lyst har du lov!!

s3 2000 mod solgt

golf 1 16v solgt 1997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bundyg60

Ingen grunn til å bli fiendtlig.. Jeg kan også være sånn.. Jeg kjører gjerne kebabtralla mi enn den avdanka konebilen din.. :D

Uansett, jeg har tatt helt feil.. Jeg bare alltid har hatt det for meg at standard 944 blei levert med to 'vanlige' motoralternativer, og dette var NA 2,3 136hk 5'er Audi motor, og NA 164 hk 2,5 4'er Porsche motor.. Kompis av meg har en 2,5 4'er, og han har også prata om dette.. Jeg husker egentlig ikke hvor jeg har det fra, men men.. Jeg har prøvd å søke rundt og finner ingenting om dette.. Må beklage min uvitenhet.. Men, finnes der ingen Audi motor i disse Porsche 944'ene? Jeg må jo ha det fra en plass?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen grunn til å bli fiendtlig.. Jeg kan også være sånn.. Jeg kjører gjerne kebabtralla mi enn den avdanka konebilen din.. :D

Uansett, jeg har tatt helt feil.. Jeg bare alltid har hatt det for meg at standard 944 blei levert med to 'vanlige' motoralternativer, og dette var NA 2,3 136hk 5'er Audi motor, og NA 164 hk 2,5 4'er Porsche motor.. Kompis av meg har en 2,5 4'er, og han har også prata om dette.. Jeg husker egentlig ikke hvor jeg har det fra, men men.. Jeg har prøvd å søke rundt og finner ingenting om dette.. Må beklage min uvitenhet.. Men, finnes der ingen Audi motor i disse Porsche 944'ene? Jeg må jo ha det fra en plass?

Var 2 audi mototer i 924

Da som 1.8 med og uten turbo på henholdsvis 125 og 175 hk

944 er fullblods porsche og har ikke lengre deler fra Audi/vw slik som 924 hadde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;)

har du lyst har du lov!!

s3 2000 mod solgt

golf 1 16v solgt 1997

Lenke til kommentar
Del på andre sider