Gå til innhold

Golf 3 dashbord i Golf 2

Ranger emnet

Danna

Anbefalte innlegg

Originally posted by Pilsen

Heter ikke tilfeldigvis Trond Vidar han med 2'ern?

gjør nok ikke det, flere forslag kanskje???? hehe....

og helt offtopic, kjenner du en som heter Endre fra valdres?

2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline

1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro

1967 Vw Boble 1303 S

(x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo

(x)1990 Audi 90 2.3 ABT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har satt inn mk3 dash i min 2'er. er egentlig ikke så vanskelig og få det tilpasset, det som kan bli problem er å få speedometeret til å fungere, noe jeg ikke har fått til ennå. dashen må kappes i fronten der det buer tilpasset til "buen" på bilen. Og sidestolpene må "slankes for at det skal passe inn på begge sidene. kan ta noen bilder og legge ut.

2000 VW Golf IV GTi

x-91 Corrado G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111518

x-golf4

x-golf2

x-nissan kingcab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dirty

Jeg har satt inn mk3 dash i min 2'er. er egentlig ikke så vanskelig og få det tilpasset, det som kan bli problem er å få speedometeret til å fungere, noe jeg ikke har fått til ennå. dashen må kappes i fronten der det buer tilpasset til "buen" på bilen. Og sidestolpene må "slankes for at det skal passe inn på begge sidene. kan ta noen bilder og legge ut.

ta å legg ut bilder da :)

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dirty

du må ha noe slik greie nerri girkassa (likt som MKII) bare det at isteden for wire, så går det en ledning opp... so to speak

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over den "ruten" du skriver inn svaret på en post, så er det en knapp som kalles så stort som "IMG". Trykk på den, så kommer det opp et lite vindu, hvor du der legger inn internett-adressen til bildet du har store planer om å legge ut... Good luck :)

88 Golf 2 Syncro

72 Opel Manta A (laangtids prosjekt)

[x] 77 Opel Kadett C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan vel alltids hende... men jeg er først nødt til å bli ferdig med bilen min, fikk den fra lakkering her for litt siden, å nå har jeg greid å ødelegge gti-lastventilen til bak-akslingen ser det ut som så trenger ny fort som f!

2000 VW Golf IV GTi

x-91 Corrado G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111518

x-golf4

x-golf2

x-nissan kingcab

Lenke til kommentar
Del på andre sider