Volvo240R Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Hvor kan jeg kjøpe bærebruer i aluminium foran til 240? Eventuelt pris?? Takker for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[-PaRtY-] Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Hei! Jeg har aldri hørt om bærebruer i alu. til 240. Men jeg vet at sam i sverige selger forsterkede bærebruer for ca. 1000,- pr.stk. Sellholm Tuning i sverige lager av rør. Sellholm selges i norge bla. av Mobeck pris: 6-7000,- tipper jeg. Skal du ha brutale bremser bør du ha noe som er solidere enn originalt. Har faktisk hørt om folk som har bøyd bærebruene pga. kraftige nedbremsinger med gode dekk. God jul og godt nytt bilår:) Siter VOLVO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Desember 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Takk takk!!! God jul og godt nyttår!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg